کد خبر : 1651091 | 02 آذر 1398 ساعت 10:36 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان گلر اوراوا برای الهلالی ها

نیشیکاوا: اجازه نمی دهیم جام از ژاپن خارج شود

دروازه بان سرشناس باشگاه اوراواردز در آستانه بازی برگشت فینال ACL2019 برای رقیب سعودی خط و نشان کشید.

به گزارش "ورزش سه"، مقاوت شوتسوکا نیشیکاوا در بازی رفت با الهلال در فینال ACL2019 سرانجام توسط ستاره پرویی عربستانی ها شکست اما با این وجود این بازیکن محبوب و سرشناس اوراوا با خط و نشان کشیدن برای الهلالی ها مدعی شد فردا در سایتاما اجازه خارج شدن جام قهرمانی که از چند سال قبل در این کشور جاخوش کرده است را نخواهند داد.


نیشیکاوا در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:« بازی رفت مقابل الهلال همان طور که پیش بینی می شد جدالی سخت و دشوار بود. می توانستیم با تساوی زمین را ترک کنیم اما شانس با ما یار نبود گرچه باخت با یک گل هم زیاد نگران کننده نیست و برای بازی فردا در خانه آن هم مقابل تماشاگران خودی می تواند نتیجه خوبی هم باشد».


او در ادامه با اشاره به حریف سعودی افزود:« الهلال را خوب می شناختیم اما تفاوت امسال آنها با تیم دو سال قبل به بازی در ورزشگاه تازه تاسیس برمی گشت که کمی برای ما تفاوت ایجاد کرده بود. برای بازی برگشت شناخت خوبی از این تیم پیدا کردیم و شک ندارم فردا می تواند روز رویایی برای ما و طرفداران مان باشد».

 

1453116


گلر سرشناس ژاپنی در ادامه تصریح کرد:« چند سالی هست جام قهرمانی در ژاپن دست به دست می شود و امیدوارم فردا بتوانیم دوباره این جام را نزد خود بازگردانده و اجازه خروج به آن را ندهیم. خیلی دوست دارم برای دومین بار این تجربه را به دست بیاورم که در کنار هواداران در سایتاما جشن قهرمانی برپا و چند ساعتی را در آسمان ها سپری کنیم».


دیدار برگشت فینال ACL2019 ظهر فردا از ساعت 13:30 در ورزشگاه جام جهانی سایتاما در حضور 45 هزار تماشاگر برگزار و تکلیف قهرمان این فصل و یکی از دو نماینده آسیا در جام باشگاه های جهان در دوحه قطر مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها