کد خبر : 1651109 | 02 آذر 1398 ساعت 11:44 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: نگران عملکرد بد نیمار نیستم

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، معتقد است که عملکرد نیمار به مرور زمان بهتر خواهد شد.

توخل: نگران عملکرد بد نیمار نیستم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در اولین بازی هفته چهاردهم لیگ یک فرانسه میزبان لیل بود که این بازی در نهایت با گل های مائورو ایکاردی و آنخل دی ماریا با نتیجه 2-0 به سود پی اس جی خاتمه یافت. نیمار بعد از مصدومیت یک ماهه، دوباره به میادین بازگشت و در ترکیب پاری سن ژرمن در بازی مقابل لیل حضور داشت. این فوق ستاره برزیلی اما عملکرد ضعیفی در بازی دیشب ارائه داد و نتوانست درخشش ابتدای فصل را تکرار کند. نیمار در برابر لیل بدون شوت زده و پاس کلیدی و با دقت پاس 64 درصد، در دقیقه 65 تعویض شد تا شب بدی را پشت سر گذاشته باشد.

 

توماس توخل اما مدعی شد که نگران عملکرد بد نیمار نیست. او در این باره گفت: " نگران عملکرد بد نیمار نیستم. نمی دانم که این شرایط او طبیعی است یا خیر. نیمار 6 هفته به دلیل مصدومیت غایب بود و به همین دلیل انتظار خیلی زیادی از او نداشتم. مصدومیت 6 هفته ای برای بازیکنی مثل نیمار که سرعت بالایی دارد، بسیار طولانی است. امشب دقت کافی را نداشت اما باید چند دقیقه ای بازی می کرد."

 

 

1453138

 

 

نیمار در دقیقه 65 از زمین خارج شد و جای خود را به کیلیان امباپه داد. او بعد از تعویض، مستقیما راهی رختکن شد و روی نیمکت ننشست. توخل در این باره گفت: " این یک امر طبیعی است و این اتفاق برای بسیاری از بازیکنان رخ می دهد. من این صحنه را ندیدم چرا که روی بازی متمرکز شده بودم. به شکل خصوصی با نیمار صحبت می کنم اما خیلی هم این موضوع را بزرگ نمی کنیم."

دیدگاه‌ها