کد خبر : 1651120 | 02 آذر 1398 ساعت 12:21 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی مارکو رویس از هواداران دورتموند

بعد از تساوی خانگی 3-3 دورتموند مقابل پادربورن، مارکو رویس ستاره این تیم اعتراف کرد که زردپوشان دورتموند در این بازی عملکرد ضعیفی داشته‌اند.

عذرخواهی مارکو رویس از هواداران دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان وقفه بوندس‌لیگا به دلیل برگزاری بازی‌های ملی، بوروسیا دورتموند دیشب در زمین خود سیگنال ایدونا پارک به مصاف پادربورن رفت و با این تیم به تساوی 3-3 رسید. عملکرد دورتموند در این بازی و این نتیجه باعث شد هواداران زردپوشان انتقادهای زیادی  را متوجه بازیکنان و سرمربی تیم‌شان کنند.

 

1453102

 

دورتموند در حالی نیمه اول بازی را به پایان برد که با نتیجه 3-0 از حریف کمتر شناخته شده خود عقب افتاده بود. بازیکنان و هواداران دورتموند از کسب این نتیجه در یک نیمه شوکه شده بودند. اما در نیمه دوم جیدون سانچو و اکسل ویتسل دو گل برای دورتموند به ثمر رساندند تا با گل نجات بخش مارکو رویس در انتهای بازی دورتموند از یک شکست تلخ بگریزد.

 

مارکو رویس کاپیتان دورتموند که در وقتهای تلف شده انتهای بازی با ضربه سر تیمش را از شکست نجات داد در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما باید به خاطر عملکردمان در این بازی از همه هواداران عذرخواهی کنیم. من برای عملکردمان در نیمه اول هیچ توجیهی ندارم. نمی‌دانم چرا آنطور بازی کردیم. دیگر هرگز، هرگز نباید چنین عملکردی داشته باشیم".

 

دیدگاه‌ها