کد خبر : 1651121 | 02 آذر 1398 ساعت 12:37 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

حذف جودوکار ایرانی با پرچم فدراسیون جهانی

بازهم ژاپن برای سعید ملایی خوش‌یمن نبود!

سعید ملایی در اولین تجربه‌اش زیر پرچم فدراسیون جهانی خیلی زود حذف شد.

بازهم ژاپن برای سعید ملایی خوش‌یمن نبود!

به گزارش "ورزش سه"، سعید ملایی که چندی پیش بعد از حذف از مسابقات جهانی ژاپن تصمیم گرفت به ایران بازنگردد و راهی کشور آلمان شد، امروز در اولین تجربه خود بعد از این اتفاق زیر پرچم فدراسیون جهانی در گرنداسلم ژاپن روی تاتامی رفت، اما بازهم حضور در این کشور برایش خوش یمن نبود.


جودوکار ایرانی بعد از شکست دادن رقبایی از آرژانتین و کره جنوبی، در مبارزه سوم با حریفی از کشور میزبان مواجه شد. ملایی در این مبارزه مقابل فوجی‌وارا دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۸ از ژاپن ضربه فنی شد. این جودوکار حتی در گروه بازنده‌ها هم نتوانست بالا بیاید و برابر حریفی از هلند شکست خورد و حذف شد.


سعید ملایی که قصد دارد زیر پرچم IOC به المپیک برود، هنوز نتوانسته سهمیه خود را قطعی کند. او هم اکنون بعد از جودوکار رژیم صهیونیستی و نماینده بلژیک در رده سوم رنکینگ جهانی قرار دارد و برای اینکه بتواند مجوز حضور در المپیک توکیو را کسب کند، باید در چند مرحله بعدی گرندپری روی سکو برود و امتیاز کسب کند. 


ملایی که زیر پرچم ایران به مدال طلای جهان هم رسید، تا چندی پیش رنکینگ شماره یک جهان بود، اما بعد از حذف از مسابقات جهانی ژاپن و حالا حذف از گرنداسلم ژاپن جایگاه خود را از دست داده است.

دیدگاه‌ها