کد خبر : 1651187 | 02 آذر 1398 ساعت 17:06 | 195.4K بازدید | 0 دیدگاه

زیباترین یک - دوی سال با دله و سون

این دله الی است نه برادرش (عکس)

دله الی ستاره جوان تاتنهام یک حرکت فوق العاده را برای ثبت دومین گل تاتنهام برابر وستهام انجام داد .

این دله الی است نه برادرش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در اولین حضور رسمی ژوزه مورینیو روی نیمکت این تیم در نیمه اول موفق شده در نیمه اول با دو گل از وستهام پیش بیفتد و این در حالیست که گل دوم این تیم روی حرکت دیدنی دله الی و پاس تمام کننده سون رقم خورد.
حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام اولین حاشیه را برای دله الی شکل داد؛ جایی که بازنشر توئیت البته فیک او می‌توانست به حاشیه‌ای بین او و سرمربی جدید تیمش ختم شود.


مورینیو که در واکنش به خبرنگاران نسبت به این توئیت به او به کنایه گفته نمی‌خواهد برادرش در زمین باشد و خود او باید نمایش واقعی‌اش را به اجرا بگذارد، روی صحنه منجر به گل دوم در فاصله یک متری اش به خوبی این شرایط ایده آل را به تماشا نشست؛ جایی که دله الی بعد از گرفتن پاس سون و در شرایطی که روی خط طولی زمین و نزدیک به منطقه فنی مربیان به شکل نامتعادل و روی زمین صاحب توپ شد، برگشت آن برای سون را به شکلی خارق العاده مهیا کرد تا این ستاره کره‌ای در ادامه حرکت خود، با ارسال به محوطه جریمه گل دوم را روی ضربه لوکاس مورا رقم بزنند.

 

1453212

 

1453211

 

1453213


دله آلی که اسطوره خود را استیون جرارد معرفی کرده، اینبار در مقایسه با ستاره سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس نشان داد که سر خوردن نمی‌تواند مانع از شکل دادن یک حرکت فوق العاده شود !

 

 

*من خود دله الی هستم
مورینیو در اولین دیدار با بازیکنان تیمش از دله الی بازیکن تاتنهام که از دوران اوج خود فاصله بسیار دارد، پرسیده تو خود دله الی هستی یا برادرش؟ و هنگامی که او پاسخ داده من خود دله الی هستم، به او گفته که پس مثل دله الی بازی کن! مورینیو گفته که معتقد است الی ذاتا یک بازیکن فوق‌العاده است. باید دید شیوه‌ی خبیثانه‌ای که مورینیو در برخورد و اداره‌ی بازیکنانش دارد در تاتنهام جواب خواهد داد یا خیر.

 

یکی از چالش‌های پیش روی مورینیو در تاتنهام مواجهه با دله الی‌ است. پس از اخراج پوچتینو و استخدام مورینیو توییتی قدیمی از دله الی منتشر شد که در آن شیوه‌ی مربیگری مورینیو را زیر سوال برده بود و ابراز خوشحالی کرده بود که هرگز مجبور نبوده با این مربی کار کند. الی در این توییت که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود نوشته: "حتما من تنها کسی نیستم که فکر می‌کند به مورینیو زیاد بها داده شده و او خیلی از خود راضی‌ست... این کارها باعث می‌شود که تو یک مربی بد به نظر برسی، من خوشحالم که هیچوقت مجبور نبوده‌ام با او کار کنم." توییتی که البته دله الی انتشار آن را تکذیب کرد و مشخص شد از یک اکانت فیک منتشر شده است.

 

1453219

 

به نظر می‌رسد که از همین ابتدای راه دست‌هایی در کار است تا در رابطه‌ی تازه شکل گرفته‌ی مورینیو و بازیکنان تاتنهام سنگ‌اندازی کند و با ایجاد بحران‌هایی، هر چند غیر واقعی، کار سرمربی تازه بر نیمکت نشسته‌ی این تیم را سخت‌تر از آنچه که هست، کند.

 

درست است که دله الی توییتی علیه مورینیو منتشر نکرده اما بی‌گمان یکی از چالش‌های بزرگ پیش روی مورینیو مدیریت رابطه‌اش با ستارگان تاتنهام از جمله الی، سون و هری کین است. کاری که در آخرین تجربه‌ی مربیگری‌اش در منچستریونایتد موفق به انجام آن نشد و یکی از دلایل اخراجش از منچستر را نارضایتی رختکن این تیم از مربیشان برمی‌شمردند.

دیدگاه‌ها