کد خبر : 1651188 | 02 آذر 1398 ساعت 17:10 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژوزه اولین نیمه را برنده به رختکن رفت؛

اولین‌ گل تاتنهام‌ِ جدید؛ این‌ پسرِ مورینیو نیست، سون است

مهاجم کره ای تاتنهام اولین گل دوران بازگشت ژوزه مورینیو را به ثمر رساند.

اولین‌ گل تاتنهام‌ِ جدید؛ این‌ پسرِ مورینیو نیست، سون است

به گزارش "ورزش سه"، تیم های وستهم و تاتنهام دربی حساس شهر لندن و اولین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه لندن برگزار می کنند. اما جذابیت اصلی این بازی، مربوط به اولین حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت اسپرز است.

 

آقای خاص پس از حدود یک سال دوباره به فوتبال انگلیس برگشته و این بار سومین تیم بزرگ جزیره را هدایت می کند. او تجربه جدید کاری خودش را با یک دربی حساس آغاز کرده است.

 

در نیمه اول بازی دو تیم وستهم و تاتنهام که با حملات پیاپی تاتنهام دنبال می شد، سرانجام سون هیونگ مین بود که در دقیقه 36 قفل دروازه میزبان را باز کرد و اولین پیام آور شادی برای ژوزه مورینیو در تاتنهام لقب گرفت. او روی پاس دله آلی و حرکت تماشایی خودش توانست دروازه روبرتو را باز کند. دقایقی پس از این گل هم یک دوی فوق العاده جالب همین دو بازیکن، به یک پاس رو به جلو منجر شد و لوکاس مورا توانست دروازه وستهم را برای دومین بار باز کند تا مورینیو در نخستین نیمه حضور روی نیمکت تاتنهام با پیروزی 2 بر صفر به رختکن برود.

 

1453215

 

گری لینه کر، مجری برنامه مچ آو د دی و ستاره سابق تاتنهام درباره گل سون توییت جالبی منتشر کرده است. او ضمن بازی با کلمات SON (نام ستاره کره ای) و  SON (به معنای فرزند پسر)، نوشته: اولین گل تاتنهامِ مورینیو را پسر مورینیو نزد، سون زد.

 

دیدگاه‌ها