کد خبر : 1651221 | 02 آذر 1398 ساعت 18:57 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: نه با والورده و نه با باشگاه مشکل ندارم

جرارد پیکه شایعات مربوط به مشکلات و تنش با ارنستو والورده سرمربی بارسا را تکذیب کرد.

پیکه: نه با والورده و نه با باشگاه مشکل ندارم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز سه امتیاز دشواری را در زمین لگانس کسب کرد و توانست صدرنشینی خود را تداوم ببخشد هرچند که پیروزی با اختلاف 4 گل رئال مادرید در بازی برابر سوسیداد این تیم را صدرنشین خواهد کرد.

امروز جرارد پیکه بازیکنی بود که در کانون توجهات قرار داشت. رفت و آمدهای او به مادرید به دلیل مشغولیت هایش در تنیس جام دیویس باعث شده بود تا تردیدهایی در مورد تمرکز او روی بازی امروز بارسا وجود داشته باشد.

 

پیکه در پایان بازی گفت:« این یک پیروزی تیمی مهم بود. بازی دشواری بود و ابتدا هم عقب افتادیم. باد شدیدی می وزید و زمین هم مطلوب نبود ولی جای توجیهی نیست. باید پیروز می شدیم و این کار را انجام دادیم. بازی در بیرون خانه همیشه سخت تر از بازی در نوکمپ است. یک امر کاملا طبیعی. چیزی که عادی نیست، شکست های زیاد در خانه حریفان است و امسال این اتفاق برای ما سه بار رخ داده است. به همین دلیل امروز فقط و فقط پیروزی مهم بود.»

 

سفرهای متوالی به مادرید:« با والورده(سرمربی بارسا) در این مورد صحبت کردم ولی یک صحبت دوستانه بود. او از من پرسید که برنامه هایم برای این هفته چیست و مشکلی نبود. با والورده هرگز مشکل نداشته ام. با باشگاه نیز به همچنین. هر چه شایعه می شنوید از بیرون است و صحت ندارد. سفر به مادرید با هواپیماست و 40 دقیقه طول می کشد؛ انگار از بارسلون به تاراگونا رفته باشم ولی متاسفانه هر چیزی مربوط به من را بیش از اندازه بزرگ می کنند. برای بازی امروز خسته نبودم و تمرکز کافی داشتم.»

 

 

دیدگاه‌ها