کد خبر : 1651224 | 02 آذر 1398 ساعت 19:28 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

علیزاده: امیدوارم نگذارند تیم از هم بپاشد

تارتار رمز پیروزی بر پرسپولیس را بین دو نیمه گفت

گلزن جوان مسجدسلیمانی ها معتقد است که بین دو نیمه دیدار برابر پرسپولیس مهدی تارتار همه بازیکنان تیم را ترغیب به گلزنی می کرد و این اتفاق را دور از ذهن نمی دانست.

تارتار رمز پیروزی بر پرسپولیس را بین دو نیمه گفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته توانست در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس به برتری برسد و اولین باخت این تیم را در تاریخ رقابت های دو تیم رقم بزند. علیرضا علیزاده، مهاجم جوان مسجدسلیمانی ها که در این دیدار توانست گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند در گفت و گویی با خبرنگار "ورزش سه" درباره وضعیت خود، گلزنی به پرسپولیس، حضور در شهرخودرو و بازگشت به مسجدسلیمان و ... به صحبت پرداخت.

 

در شهر خودرو ۳۰ درصد خودم هم نبودم

من یکی از سه چهار بازیکن ابتدایی بودم که به شهر خودرو آمدم و حدود ۴۰ روز در کنار آقا یحیی و تیمش تمرین کردم، راستش را بخواهید آنجا آرامش نداشتم، با اینکه آقا یحیی و آقای حمیداوی کاملا سعی داشتند تا فضای خوبی برای من ایجاد کنند اما نمی دانم چرا این گونه بودم و نمی توانستم تمرکز کنم. در پست من بازیکنان زیادی وجود داشت و روزی نبود که شایعه ای علیه من به وجود نیاید و به همین دلیل من هم ترجیح دادم از این تیم جدا شوم. راستش را بخواهید بخواهید ریسک بزرگی کردم.

 

تارتار مرا احیا کرد

زمانی که از شهر خودرو جدا شدم، شاید تعداد تیم های بسیار کمی وجود داشت که جای خالی داشتند و به همین دلیل آقای تارتار با من تماس گرفت و به من روحیه داد. من پس از دو سه جلسه تمرین، حس کردم وضعیتم بسیار بهتر شده و خدارا شکر اکنون هم خودم هم همه بازیکنان تیم در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

 

سقف ما یک برد نیست

اینکه ما بگوییم با یک پیروزی کارمان تمام شده است قطعا اشتباه کردیم. ما جوری تمرین می کنیم که انگار در صدر جدول هستیم و یا اینکه در انتهای جدول قرار داریم. کاملا تمرینات ما جدی است و بچه ها تمام تلاش خود را می کنند تا در وضعیت خوبی باشند. یک برد سقف تیم ما نیست و قطعا از این بهتر خواهیم شد. ما جلوی تیم های مدعی چون سپاهان، تراکتور، استقلال و شهرخودرو به تساوی رسیدیم، شهر خودرو و گل گهر را در جام حذفی شکست دادیم و اگر گل‌های صحیح ما در بازی با فولاد محاسبه می شد اکنون در جایگاه سوم قرار داشتیم، ما با قدرت ادامه می دهیم.

 

تارتار گفت حمله کنید به راحتی پرسپولیس را ببرید

ما دو هفته سخت و پرفشار تمرین کرده بودیم، می دانستیم که به هیچ وجه بازی را نخواهیم باخت و حتی می توانیم پیروز شویم. این تفکر نه فقط در من بلکه در همه بازیکنان وجود داشت. بین دو نیمه آقای تارتار گفت این از آن بازی های است که می توانید به راحتی گل بزنید و پیروز شوید، ما هم توصیه هایش را گوش دادیم و بردیم.

 

 

 

سانتر ابراهیمی را نمی شد گل نکرد

ما چند روز در تمرین روی همین نوع کرنر کار کرده بودیم و حتی آقای تارتار چندین بار به من گفته بود که اگر بروم و تیر یک را قطع کنم، به راحتی گلزنی می کنم، البته سانتر عالی حسین ابراهیمی را نمی شد گل نکرد و من مانند تمرینات ضربه سر را زدم و خداراشکر که به گل رسیدیم.

 

سوشا و حبیب عالی هستند

سوشا روز گذشته در دیدار با پرسپولیس عملکرد خیره کننده ای داشت، ما یک گلر جوان هم به نام فرعباسی داریم که او هم عالی است. از وقتی سوشا آمده هم از نظر تجربه و هم از نظر شخصیت تیم بسیار بهتر شده ایم. البته حضور آقای تارتار در آمدن بازیکنانی چون سوشا، طیبی، نقی زاده، حاتمی، ابراهیمی و دیگران بسیار موثر بوده است.

 

تلفیق جوانی و تجربه تیم را قدرتمند می کند

فصل قبل ما تازه به لیگ برتر آمده بودیم و هنوز شخصیت کامل نشده بود، خدارا شکر در لیگ ماندیم. این فصل هم حضور آقای تارتار و کادرفنی، بازیکنان بزرگ و باتجربه نشان داد که تلفیق جوانی و تجربه چه اندازه می تواند تیم را قدرتمند کند. ما آنالیز تک به تک بازیکنان را داریم و شاید هر بازی را کادر فنی تیم بالای ۷_۸ بار مشاهده می کند تا به شناخت خوبی برسد. ما سخت تمرین می کنیم و به هیچ وجه نمی خواهیم آرزوهای این فصل‌مان به این زودی  ها به پایان برسد.

 

پول نرسد، تیم از هم می پاشد

این تیم تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است، مردم با این تیم زندگی می کنند و عاشقانه دوستش دارند. امیدوارم مسئولین شهری و استانی به فکر ما و مردم باشند. بسیاری از بازیکنان بندهایی در قراردادشان دارند که اگر مقدار پرداختی در نیم فصل به ۵۰ درصد نرسید، می توانند جدا شوند. امیدوارم که پول برسانند و نگذارند که تیم از هم بپاشد. تیم ما حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و حال نوبت مسئولان است که به ماکمک کنند.

دیدگاه‌ها