کد خبر : 1651239 | 02 آذر 1398 ساعت 20:42 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی ثانیه پایانی اونای امری را نجات می‌دهد؟

فریاد خشم هزاران هوادار آرسنال در پایان دیدار جذاب این تیم مقابل ساوتهمپتون احتمالا پایان کار اونای امری را رقم خواهد زد.

تساوی ثانیه پایانی اونای امری را نجات می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه 72 ساعت از اخراج عجیب مائوریتسیو پوچوتینو سرمربی سابق تاتنهام از این باشگاه لندنی می‌گذرد، آرسنال در خانه در ثانیه‌های پایانی تنها موفق شد از شکست دیگری فرار کند و به تساوی بسنده کرد. آنها در این بازی خانگی فرصت هایی برای پیروزی داشتند اما در نهایت مغلوب قدرت ساوتهمپتون شدند. تیمی که با وجود هفت دقیقه وقت اضافه به شدت به دنبال محافظت از گل برتری خود بود اما این مهاجم فرانسوی بود که مانع از کامیابی حریف شد و آرامش را به نیمکت تیمش بازگرداند.


ساوتهمپتون گل اول این بازی را با ضربه دنی اینگز در دقیقه هفت به ثمر رساند که این گل با ضربه اوبامیانگ در دقیقه 18 پاسخ داده شد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی راهی رختکن شوند. اما گل سرنوشت این بازی را جیمی وارد روز در دقیقه 71 در برگشت ضربه پنالتی وارد دروازه لنو کرد. در شرایطی که داور در پایان 90 دقیقه قانونی، هفت دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، این لاکازت بود که روی حرکت دیدنی خود گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد.


با این تساوی آرسنال که سالیان طولانی همواره در بین تیم‌های بالانشین انگلیس قرار داشت همچنان برای بازگشت به جمع تیم‌های مدعی فاصله خود را افزایش یافته دید و به ششمین تساوی ملال آور فصل دست یافت تا هواداران آرسنال از ناکامی‌های این تیم با مربی اسپانیایی به شدت عاصی شوند. در ثانیه‌های پایانی و در شرایطی که آرسنال برای دستیابی به گل تساوی بی تابی می‌کرد، کارگردان تلویزیونی بارها با کلوزآپ تصویر از اونای امری به دنبال نشان دادن شرایط نه چندان استوار این مربی روی نیمکت آرسنال بود و باید دید اکنون مدیران باشگاه در خصوص او چه تصمیمی خواهند گرفت.

 

دیدگاه‌ها