کد خبر : 1651243 | 02 آذر 1398 ساعت 20:45 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: گواردیولا در مورد آتالانتا درست می گفت

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس معتقد است تیمش در برخی دقایق مقابل آتالانتا خوش شانس بوده است.

ساری: گواردیولا در مورد آتالانتا درست می گفت

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در دیداری که ابتدا آتالانتا یک ضربه پنالتی از دست داده و در ادامه به گل هم رسید، در نهایت موفق شد 1-3 و با درخشش گونسالو ایگوین حریف خود را مغلوب کند. مائوریتسیو ساری در مورد این دیدار و مصدومیت کریستیانو رونالدو صحبت کرده است.

 

مائوریتسیو ساری گفت: بازی زیبا، هیجان انگیز و پرفشاری بود و ما کمتر در سری آ شاهد نمایش چنین بازی هایی هستیم. بعد از اینکه آتالانتا پنالتی خود را از دست داد ما به همه چیز جز فوتبال فکر کرده و اجازه دادیم حریف بازی را به کنترل خود دربیاورد و آنها سزاوار پیش افتادن از یوونتوس بودند. ما خوش شانس بودیم که در هرج و مرج مقابل دروازه حریف موفق شدیم بازی را مساوی کنیم و از آنجا به بعد باور کردیم که می توانیم برنده شویم.

 

1449645

 

وینگرهای آتالانتا دائما جلو می آمدند، اما بعضی اوقات بازیکنان ما بین مدافعان حریف گرفتار می شدند. من فکر می کنم همه تیم ها در برگامو اذیت خواهند شد. پپ گواردیولا درست می‌گفت که روبرو شدن با آتالانتا مانند رفتن به دندانپزشکی است؛ حتی اگر شما بهبود یابید باز هم اذیت خواهید شد.

 

امیدوارم کریستیانو رونالدو روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا قادر به بازی کردن باشد. رونالدو این آسیب دیدگی کوچک را دارد که روی تمرینات او تاثیر می گذارد و او می خواهد به طور مداوم تمرین کند. من خوشحالم که به رونالدو استراحت دادم و مهم این بود که او استراحت کند و بعد ببینیم رونالدو چگونه می تواند تمرینات متفاوتی داشته باشد."

دیدگاه‌ها