کد خبر : 1651245 | 02 آذر 1398 ساعت 21:10 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایگواین: می دانستیم چه بازی دشواری داریم

گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس از درخشش مقابل آتالانتا ابراز خوشحالی کرد.

ایگواین: می دانستیم چه بازی دشواری داریم

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز یوونتوس در دیداری دشوار در برگامو و در حالیکه ابتدا با یک گل از آتالانتا عقب افتاد، در نهایت موفق شد با نتیجه 1-3 و درخشش و دبل گونسالو ایگواین این تیم را مغلوب کرده و صدر جدول را حفظ کند. گونسالو ایگواین به تمجید از عملکرد آتالانتا پرداخته و مدعی شد این پیروزی در مسیر فتح اسکودتو اهمیت زیادی دارد.

 

1441040

 

گونسالو ایگواین گفت: "ما می دانستیم که این یک مسابقه بسیار پیچیده برای یوونتوس خواهد بود، زیرا آتالانتا در خانه خیلی قدرتمند است و آنها علیرغم از دست دادن یک ضربه پنالتی در نیمه اول موفق شدند از ما پیش افتند. آتالانتا هر حریفی را در خانه خود به دردسر انداخته بود، اما ما در این دیدار با تمرکز کامل بازی کردیم و در نهایت با پیروزی با سه گل راهی خانه می شویم.

 

این یک عملکرد خوب و توام با بلوغ از سوی یوونتوس بوده و این سه امتیاز در کورس فتح اسکودتو برای ما بسیار بود. من و پائولو دیبالا از گلزنی مقابل آتالانتا بسیار خوشحالیم، اما کل تیم خوب بازی کرد و خط دفاع یوونتوس نیز نمایش قابل توجهی ارائه داد. اکنون دو روز فرصت استراحت و آماده شدن برای بازی در لیگ قهرمانان را پیش رو داریم."

دیدگاه‌ها