کد خبر : 1651252 | 02 آذر 1398 ساعت 21:51 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: عصبانیت هواداران را درک می‌کنم

اونای امری، سرمربی آرسنال معتقد تیمش در اندازه های کسب پیروزی مقابل ساوتهمپتون نبوده است.

اونای امری: عصبانیت هواداران را درک می‌کنم


به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در شرایطی که در آستانه شکست مقابل ساوتهمپتون بود، با گل دقیقه 96 الکساندر لاکازت در نهایت به تساوی 2-2 دست یافت. اونای امری اعتراف کرد ناراحتی هواداران را درک می کند و اعتماد به نفس آرسنال باید در آینده بیشتر شود.

 

اونای امری گفت: "ما باید در خانه احساس راحتی داشته باشیم اما این اتفاق رخ نداد. در بیست دقیقه اول معتقدم بهترین عملکرد فصل خود را ارائه دادیم و زمانیکه ما بهتر بازی می کردیم ساوتهمپتون به گل رسید. عملکرد ما برای کسب پیروزی کافی نبود و در نهایت در لحظات پایانی به گل تساوی دست یافتیم.

 

1453285

 

هواداران در تمام طول 90 دقیقه به ما کمک کردند اما ما نتوانستیم با آنها ارتباط درستی داشته باشیم. من درک می کنم که هواداران عصبانی هستند. بازیکنان احساس خوبی دارند و کار من این است که متوجه شوم چگونه می توان پیشرفت کرد و نکته مهم در آرسنال، ارتباط با هواداران است.

 

هدف ما این بود که برنده شویم اما مهمتر از کسب پیروزی ارائه بازی خوب بود و ما این کار را نکردیم. مهم ترین مشکل ما اعتماد به نفس است و برای رسیدن به این موضوع ما باید بهتر بازی کنیم. در نیمه اول ما گل مساوی را به ثمر رساندیم و من باید راه حلی پیدا کنم. ما با سه دفاع میانی بازی می کنیم تا از نظر دفاعی شرایط بهتری داشته باشیم. من ترکیب را تغییر دادم زیرا ما نیاز به هجوم بیشتری داشتیم."

دیدگاه‌ها