کد خبر : 1651259 | 02 آذر 1398 ساعت 22:03 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرگوسن: یونایتد با یک چالش بزرگ روبرو است

سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که این تیم با اوله گونار سولسشر به روزهای خوش گذشته بازگردد.

فرگوسن: یونایتد با یک چالش بزرگ روبرو است

به گزارش "ورزش سه"، سر الکس فرگوسن دوران بسیار پرافتخاری را در منچستریونایتد سپری کرد. این سرمربی اسکاتلندی و سابق منچستریونایتد در طول دوران حضورش در این تیم ۱۳ بار به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر رسید. او دوران بی‌نظیری را برای شیاطین سرخ رقم زد اما با این وجود کمتر کسی گمان می کرد که با جدایی فرگوسن، منچستر یونایتد با چنین افت فاحشی روبرو شود.

 

اوله گنار سولسشر که خودش پیش از این بخشی از تیم الکس فرگوسن بوده است، حالا هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفته اما نتوانسته موفقیت ویژه‌ای با این تیم کسب کند.

 

سر الکس فرگوسن معتقد است که سولسشر می تواند در منچستر یونایتد موفق شود. او در این باره گفت: " البته که ما ساختار خوبی در این باشگاه داریم. منچستریونایتد درحال حاضر بازیکنان جوان خوبی در اختیار دارد. آنها در حال حاضر با یک چالش بزرگ روبرو هستند و به نظر من با کمی پشتکار و تلاش همه چیز درست می‌شود."

 

فرگوسن در ادامه پیرامون درخشش بازیکنان جوان منچستریونایتد نیز گفت: " آنها عملکرد خوبی داشته اند. بازیکنان جوان مجموعه فوق العاده ای را در منچستریونایتد تشکیل داده اند و به طور کلی من معتقد هستم که یونایتد یک باشگاه خوب برای هر بازیکن جوانی است. من فکر می‌کنم که انگلیس در بازیکن سازی موفق عمل کرده و این یک موضوع بسیار عالی است. امیدوارم اسکاتلند نیز در این باره مانند انگلیس عمل کند."

دیدگاه‌ها