کد خبر : 1651275 | 02 آذر 1398 ساعت 23:25 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ: بازیکنان آرسنال هم مانند هواداران ناراحتند

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال، معتقد است که این تیم باید به تلاش کردن ادامه دهد تا دوباره به مسیر موفقیت بازگردد.

اوبامیانگ: بازیکنان آرسنال هم مانند هواداران ناراحتند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه میزبان ساوتهمپتون قعر نشین بود. توپچی‌ها در حالی که تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بودند، در نهایت با گل دقایق پایانی الکساندر لاکازت به تساوی دست یافتند. از آخرین باری که شاگردان اونای امری در یک دیدار به پیروزی رسیدند، ۶ بازی می گذرد؛ موضوعی که قطعاً یک آمار بسیار ضعیف و اسف‌بار برای آرسنال به حساب می آید.

 

پیر امریک اوبامیانگ پس از تساوی آرسنال مقابل ساوتهمپتون در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت: " من نمی دانم که در حال حاضر این انتقاد ها عادلانه است یا خیر اما بازیکنان تیم نیز مانند هواداران ناراحت هستند. با این وجود به جنگیدن ادامه خواهیم داد. آرسنال از کیفیت لازم برخوردار است و می‌تواند به روزهای خوش گذشته بازگردد. من فکر می‌کنم که در ابتدا تیم باید راه تغییر را پیدا کند. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به مسیر پیروزی بازگردیم."

 

اوبامیانگ در ادامه گفت: " ما پنج شنبه یک بازی داریم و سعی می کنیم که از این دیدار نتایج خوب خود را شروع کنیم. این شرایط برای هیچ کسی آسان نیست اما ما باید تلاش کنیم تا اوضاع به فرم ایده آلی برسد؛ این همان کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم. ما باید راه حلی برای نتایج ضعیف خود پیدا کنیم و قطعاً تمام تلاش خود را در این راه انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها