کد خبر : 1651281 | 02 آذر 1398 ساعت 23:56 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: نمایش خوبی مقابل سیتی ارائه دادیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از نمایش تیمش مقابل منچسترسیتی رضایت دارد.

لمپارد: نمایش خوبی مقابل سیتی ارائه دادیم

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن امروز بعد از هفته ها پیروزی در خانه سیتی مغلوب شدند. چلسی ابتدا با گل انگولو کانته پیش افتاد و در ادامه موقعیت های خوبی را از دست داد در نهایت در استادیوم اتحاد با نتیجه 1-2 مغلوب سیتی شده و در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

 

1448690

 

فرانک لمپارد گفت: در بازی های این فصل خود مقابل سیتی و لیورپول پا به پای رقبای خود بازی کرده ایم. در فینال استانبول در سوپرجام اروپا به تساوی دست یافتیم و در ضربات پنالتی مغلوب حریف شدیم. امروز نیز در شرایطی مغلوب سیتی شدیم که نمایش خوبی ارائه دادیم و موقعیت های زیادی در محوطه جریمه حریف خلق کردیم.

 

تیم هایی مانند لیورپول و سیتی مدت هاست که نتیجه می گیرند، آنها برای مدتی طولانی کنار هم کار کرده اند و با تلاش فراوان توانسته اند عملکرد خوبی ارائه دهند. امروز به نظر من دو تیم قدرتمند مقابل یکدیگر بازی کردند. اما سیتی به این دلیل پیروز شد که یکی از گل هایش بعد از برخورد به بازیکن ما زده شده و دیگری با ضربه فوق العاده ریاض محرز به ثمر رسید و در دیگر دقایق بازی تعادل برقرار بود. هدف ما این بود که در خانه سیتی نمایش شجاعانه ای ارائه دهیم و البته گرچه سیتی نیز موقعیت های خوبی داشت، اما ما بعد از زدن گل اول بر بازی کنترل داشتیم و لحظات زیبایی خلق کردیم.

دیدگاه‌ها