کد خبر : 1651293 | 03 آذر 1398 ساعت 01:20 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پر گل اینتر در خانه تورینو

اینترمیلان با پیروزی 3-0 در خانه تورینو، فاصله یک امتیازی اش با یوونتوس صدرنشین را حفظ کرد.

پیروزی پر گل اینتر در خانه تورینو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار در خانه تورینو چندان به مشکل نخوردند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پر گل دست پیدا کنند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بودند تا اینکه سرانجام در دقیقه 12 به گل رسیدند. روی یک ضدحمله سریع بود که با پاس وسینو، لائوتارو مارتینز صاحب موقعیت شد و دروازه سیریگو را باز کرد.

 

1453339

 

 

بعد از این گل تیم میزبان تا اندازه ای بازی را در اختیار گرفت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در دقیقه 27 تورینو سرانجام صاحب یک موقعیت خوب برای زدن گل تساوی شد، اما واکنش عالی سمیر هاندانوویچ دروازه اینتر را نجات داد.

در حالی که بازیکنان تورینو سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این اینتر بود که در دقیقه 32 به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بیراگی با یک ارسال بلند به تیر دوم، دی فری را صاحب موقعیت کرد و ضربه سر این مدافع هلندی، برتری نرآتزوری را به دو گل افزایش داد.

 

1453340

 

تیم میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقایق پایانی نیمه اول، تلاش زیادی برای کاهش اختلاف انجام داد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و اینتری ها با برتری 2-0 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم اینتری ها شروع بهتری داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 49 به گل سوم برسند اما واکنش خوب سیریگو، مانع از گلزنی لوکاکو شد؛ هر چند بعدا مشخص شد که ستاره بلژیکی اینتر در موقعیت آفساید قرار داشت.

ولی تنها 6 دقیقه بعد، لوکاکو سرانجام توانست گل سوم اینتر را به نام خود ثبت کند. روی پاس مارسلو بروزوویچ، لوکاکو درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق از بین پاهای برمر، توانست دروازه تورینو را باز کند.

 

1453342

 

در ادامه باز هم این بازیکنان تورینو بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما حتی تعویض های والتر ماتزاری هم نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند و در نهایت بازی با پیروزی 3-0 اینتری ها به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها