کد خبر : 1651298 | 03 آذر 1398 ساعت 01:25 | 63.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئال 3-1 سوسیداد: سه امتیاز در شب اولویت‌ها!

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 سوسیداد را شکست بدهد و بار دیگر با بارسلونای صدرنشین هم امتیاز شود.

رئال 3-1 سوسیداد: سه امتیاز در شب اولویت‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان زین الدین زیدان با اشتباه راموس از حریف عقب افتادند اما در ادامه توانستند سه بار به گل برسند و سه امتیاز این دیدار خانگی را به چنگ بیاورند.

تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که اشتباه سرخیو راموس، سوسیداد را به گل اول رساند. کاپیتان رئال که قصد داشت توپ را به تیبو کورتوا برساند، به اشتباه ویلیان خوزه را صاحب توپ کرد و او هم به راحتی توانست تیم میهمان را پیش بیندازد.

بعد از این گل رئالی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این سوسیداد بود که می توانست در دقیقه 14 به گل دوم برسد ولی این بار ضربه ویلیان خوزه را کورتوا دفع کرد.

حملات رئال ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف توفیق چندانی نداشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 37 توانستند به گل تساوی برسند. روی ضربه آزاد مودریچ بود که بنزما صاحب موقعیت شد و بعد از عبور از مدافع حریف، با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.

 

1453343

 

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان رئال بودند که بر بازی تسلط داشتند اما در نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 47 این بار هم مودریچ در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او را والورده با یک شوت تماشایی تبدیل به گل کرد.

 

1453344

 

در ادامه باز هم این رئالی ها بودند که باز هم توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هر چند نتوانستند موقعیت خطرناک چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در دقیقه 67 گرت بیل به جای رودریگو به میدان رفت و هواداران رئال نارضایتی شان را از ستاره ولزی با هو کردن او نشان دادند.

و سرانجام در دقیقه 74، رئال به گل سوم رسید. این بار بنزما بود که مودریچ را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه تماشایی، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

 

1453346

 

رئالی ها تلاش زیادی کردند تا در دقایق پایانی به گل های بیشتر برسند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها