کد خبر : 1651337 | 03 آذر 1398 ساعت 11:16 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین:

بازی مقابل وستهام یک شروع ساده برای مورینیو بود

روی کین، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است که ژوزه مورینو توانایی زیادی برای کمک به تاتنهام در آینده دارد.

بازی مقابل وستهام یک شروع ساده برای مورینیو بود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیروز و در حالی که برای اولین‌بار ژوزه مورینیو را روی نیمکت خود می دید، موفق شد با نتیجه 3-2 از سد وستهام عبور کند. تاتنهام در بازی دیروز در 50 دقیقه ابتدایی طوفانی ظاهر شد و سه گل وارد دروازه حریف کرد اما در ادامه شرایط کمی تغییر کرد و وستهام در دقایق پایانی به دو گل رسید تا یک پیروزی سخت برای مورینیو و تیمش حاصل شود.

 

روی کین اما از عملکرد وستهام در بازی دیروز انتقاد شدیدی انجام داد. او در این باره گفت: " بزرگترین فاکتور در بازی وستهام بود. آن ها زباله و شرم مطلق بودند! بنابراین یک روز آسان برای تاتنهام رقم خورد. در دقایق ابتدایی کار برای آن ها دشوار شد اما در ادامه سه گل زدند اما باید توجه داشت که این یک تاتنهام معمولی بود."

 

 

1453217

 

 

روی کین در ادامه درباره بازگشت مورینیو به لیگ برتر نیز گفت: " خوب است که ژوزه به لیگ برتر بازگشته است. تاتنهام یک تیم مناسب برای اوست. کارهای سختی در پیش دارد و بدون شک قصد دارد که تاتنهام در انتهای فصل در جمع چهار تیم بالای جدول حضور داشته باشد. مورینیو همچنین سعی خواهد کرد که با تاتنهام یک جام نیز کسب کند. بازی برابر وستهام یک رقابت ساده برای او بود و نمی توانست راحت تر از این رقم بخورد."

 

روی کین معتقد است که مورینیو توانایی های زیادی برای کمک به تاتنهام دارد. او در ادامه گفت: " مورینیو دارای یک شخصیت فوق العاده است. او پیش از این نیز جام های زیادی به دست آورده است. تاتنهام نیز بازیکنان فوق العاده ای دارد. به عنوان مثال من همیشه گفته ام که داشتن هری کین به عنوان مهاجم یک شانس فوق العاده است."

 

دیدگاه‌ها