کد خبر : 1651342 | 03 آذر 1398 ساعت 11:38 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم غیرمنتظره بعد از ورود داورزنی

لیگ والیبال به خاطر تیم ملی تعطیل می‌شود!

با تصمیم رییس جدید فدراسیون والیبال از هفته آینده اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد.

لیگ والیبال به خاطر تیم ملی تعطیل می‌شود!

به گزارش  "ورزش‌سه"، محمدرضا داورزنی بعد از بازگشت به فدراسیون والیبال، اولویت خود را موفقیت در انتخابی المپیک عنوان کرد. مسابقات نهایی برای گرفتن جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ از ۱۷ دی‌ماه در چین آغاز می‌شود که فقط تیم قهرمان قاره کهن می‌تواند المپیکی شود.
طبق برنامه ریزی قبلی، قرار بود لیگ برتر والیبال تا اواخر آذرماه ادامه پیدا کند و بعد از پایان نیم فصل اول، اردوی تیم ملی آغاز شود.


گویا در جلسه دیروز داورزنی با مربیان و سرپرست تیم ملی تصمیم جدیدی گرفته شده است. بر اساس این تصمیم بعد از مسابقات هفته دهم که روز یکشنبه هفته آینده ۱۰ آذرماه برگزار می شود، لیگ به تعطیلی خواهد رفت و کولاکوویچ هم بعد از ورود به ایران اردوی تیم ملی را استارت می زند.


در این میان مشخص نیست تکلیف هفته‌های باقی مانده لیگ برتر چه خواهد شد. احتمالا با این وضعیت لیگ برتر والیبال در سال ۹۸ به پایان نمی‌رسد چون تاکنون بازی‌های عقب افتاده زیادی در برنامه لیگ ثبت شده است.


البته نباید فراموش کنیم که تعدادی از بازیکنان تیم ملی در لیگ های خارجی بازی می کنند و قطعا در چند هفته اول تمرینات نمی‌توانند سایر ملی پوشان را همراهی کنند. نفراتی همچون سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، سعید معروف و مرتضی شریفی جزو لژیونرهای تیم ملی به شمار می‌روند که بعید است باشگاهشان از هفته بعدی اجازه خروج به آن‌ها بدهد.

دیدگاه‌ها