کد خبر : 1651374 | 03 آذر 1398 ساعت 13:06 | 92.9K بازدید | 0 دیدگاه

خواهر ساموئل می گوید او زنده است

اخبار جدید از مرگ مشکوک ستاره سابق استقلال

خانواده جی لوید ساموئل، بازیکن سابق تیم انگلیسی بولتون، همسرش را به تقلب در ماجرای مرگ او برای کلاهبرداری از بیمه متهم کرده است.

اخبار جدید از مرگ مشکوک ستاره سابق استقلال

به گزارش "ورزش سه"، خانواده جی لوید ساموئل، فوتبالیست سابق تیم انگلیسی بولتون، که در جریان یک تصادف رانندگی جانش را از دست داد، همسر او را متهم کرده‌اند که برای استفاده از بیمه او، در ماجرای مرگش دستکاری کرده تا بتواند از بیمه کلاهبرداری کند.

 

1453426

 

خواهر، مدافع سابق استون ویلا و بولتون واندررز فکر می‌کند که برادرش هنوز زنده است. این در حالی است که طبق اخبار رسمی جی لوید ساموئل در یک تصادف رانندگی کشته شده است.

 

ولی خانواده ساموئل مدعی هستند که او در ماه مه 2018 در جریان حادثه‌ای که در منطقه چشایر برای اتوموبیل رنج‌رورش افتاد و به آتش سوزی اتوموبیل او منجر شد، سوار آن اتوموبیل نبوده و هنوز زنده است. آنها امیدوارند بتوانند در جریان تحقیقات درباره مرگ ساموئل که قرار است از دو روز دیگر آغاز شود به نگرانی‌هایشان در این باره پاسخ داده شود.

 

1453427

 

خواهر و پدر و مادر ساموئل به گزارش پزشکی قانونی اعتراض کرده و خواهان آن هستند که به خانواده اجازه داده شود خودشان از باقیمانده جسد ساموئل که گفته می شود در ماشین پیدا شده تست دی ان ای بگیرند.

 

خواهر ساموئل اخیرا نیز عکسی از نامه ارسالی از طرف پزشکی قانونی که در آن ادعا شده که متوفی با توجه به آمار سابق دندانپزشکی و عکسهای رادیولوژی موجود در پرونده پزشکی او شناسایی شده است، منتشر کرده. خواهر ساموئل اصرار دارد که برادرش در زمان حادثه پشت فرمان اتوموبیل نبوده است.

 

خواهر ساموئل با انتشار چندین پست در شبکه‌های اجتماعی ادعای زنده بودن برادرش را تکرار کرده است. او در یک پست نوشت:" به زودی می‌‌بینمت جی لوید، در همین زندگی. برادرم ما می‌دانیم که تو زنده هستی و پزشکی قانونی درباره روشن شدن هویت جسد سوخته‌ات صد درصد دروغ می‌گوید".

 

1453428

 

خانواده ساموئل، همسرش اما را متهم می‌کنند که به دروغ مدعی مرگ او شده تا بتواند با دریافت حق بیمه عمر او از شرکت بیمه کلاهبرداری کند. جی لوید در سال 2008 با اما ازدواج کرده و از او سه فرزند دارد. یک سخنگوی منطقه چشایر تایید کرده که برخی از اعضای خانواده ساموئل به صورت رسمی به پلیس شکایت کرده و خواهان بررسی بیشتر درباره مرگ او شده‌اند.

 

همسر جی لوید ساموئل درباره اتهامات مطرح شده به خود گفت:" نمی‌خواهم درباره این مساله چیزی بگویم. اولویت برای من این است که تحقیقات هفته آینده را پشت سر بگذارم و از منافع سه فرزندم دفاع کنم. آنها نه تنها مرگ تلخ پدرشان را تحمل کرده اند بلکه مجبور بودند با فیک نیوزهای بی‌وقفه هم روبرو شوند و همین طور با حملات فردی ای که در شبکه‌های اجتماعی به آنها می‌شود".

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها