کد خبر : 1651384 | 03 آذر 1398 ساعت 14:18 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق بلوگرانا:

جای بوسکتس باشم از بارسا می‌روم

لوئیس سوارز میرامونتس برنده توپ طلای 1960 و ستاره سابق بارسا و اینتر به سرخیو بوسکتس توصیه کرد که از بارسا جدا شود.

جای بوسکتس باشم از بارسا می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در زمین لگانس به زحمت 1-2 پیروز شد و توانست به صدرنشینی خود ادامه دهد. در این بازی آرتورو ویدال بود که دقیقه 80 موفق به زدن گل دوم و پیروزی بخش آبی اناری ها شد. ویدال دقیقه 57 به جای سرخیو بوسکتس وارد زمین شده بود. بوسکتس بر خلاف فصول گذشته و بیشتر از همیشه در فصل جاری از سوی والورده تعویض شده است.

 

 

1453448

 

 

لوئیس سوارز میرامونتس که به عنوان مفسر بازی ها برای کادنا سر فعالیت می کند، در پایان بازی لگانس و بارسا ضمن اشاره به تعویض بوسکتس گفت:« اگر من این دوره بازی می کردم و من را مثل بوسکتس دقیقه 57 تعویض می کردند، با مربی حرف می زدم و خودم را برای جدایی از بارسا آماده می کردم. نمی توان با ستاره ای چون بوسکتس اینگونه رفتار کرد. او یک بازیکن تازه وارد نیست.»

 

سوارز ادامه داد:« مهمترین اتفاق بازی از نظر من این بود که ما در حال از دست دادن بوسکتس هستیم. این بوسکتس فاصله آشکاری با بوسکتسی که می شناسیم، دارد. او دیگر شاد نیست و از لحاظ روحی تخریب شده است. کادر فنی باعث شده است تا عملکرد بوسکتس با افتی آشکار روبرو شود. به نظر او دیگر در بارسا شاد نیست و نمی تواند کارش را انجام دهد.»

 

 

1453449

 

دیدگاه‌ها