کد خبر : 1651388 | 03 آذر 1398 ساعت 14:35 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: نمی‌دانم چه در سر اریکسن می‌گذرد

ژوزه مورینیو پس از برتری تاتنهام بر وستهام، از لزوم اتخاذ یک تصمیم درست در مورد کریستین اریکسن ستاره دانمارکی تیمش صحبت کرد.

مورینیو: نمی‌دانم چه در سر اریکسن می‌گذرد

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن فصلی عجیب و غریب را در تاتنهام پشت سر می گذارد. ستاره ای که در 5 فصل گذشته رهبر و کارگردان تاتنهام در خط میانی بود، فصل جاری دچار افت محسوسی شده است. بسیاری معتقدند که تمایل او برای جدایی از باشگاه لندنی در تابستان و مخالفت سران باشگاه دلیل این افت است.

 

 

1444912

 

 

اریکسن یکی از اهداف اصلی منچستریونایتد و رئال مادرید بود و گفته می شود این دو باشگاه همچنان علاقه خود را به ستاره دانمارکی حفظ کرده اند. اریکسن می تواند فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم موردنظرش شود چرا که قراردادش تا ژوئن 2020 اعتبار دارد.

او در دوران حضور پوچتینو به تدریج در حال بازگشت به ترکیب اصلی تاتنهام بود ولی روز گذشته مورینیو ترجیح داد برابر وستهام، اریکسن را روی نیمکت بنشاند و این نشان می دهد که آقای خاص روی این بازیکن حساب ویژه ای باز نکرده است. این در حالی است که سران تاتنهام دوست دارند اریکسن حداقل تا پایان قراردادش همان بازیکن متعهد و درخشان فصول گذشته باشد.

 

مورینیو پس از برتری 3-2 تیمش برابر وستهام که اولین سه امتیاز او با اسپرز محسوب می شد، با سوالی در مورد اریکسن روبرو شد و پاسخ داد:« باید بفهمم که چه در سر اریکسن می گذرد و اینکه او چه حسی از حضور در تاتنهام دارد. پس از آن، بهترین تصمیم را در مورد او و با مشورت با سران باشگاه خواهم گرفت. این موضوعی فقط مربوط به قرارداد اریکسن و ادامه حضور او در تاتنهام نیست. بازی برابر وستهام خیلی مهم بود ولی برنامه های باشگاه برای آینده نیز مهم هستند.»

 

 

1440035

 

 

دیدگاه‌ها