کد خبر : 1651393 | 03 آذر 1398 ساعت 15:06 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرنولد: لیورپول از بازی های ملی لطمه خورد

الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، معتقد است که این تیم یک پیروزی مهم مقابل کریستال پالاس به دست آورده است.

آرنولد: لیورپول از بازی های ملی لطمه خورد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل جدید نتایج کم نظیری کسب کرده است. شاگردان یورگن کلوپ در 12 دیدار از 13 بازی قبلی خود به پیروزی رسیده اند و تنها در برابر منچستر یونایتد امتیاز از دست داده اند. شاگردان یورگن کلوپ دیروز نیز در یک دیدار سخت مقابل کریستال پالاس به پیروزی رسیدند تا جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر انگلیس تثبیت کنند.

 

الکساند آرنولد مانند فصل گذشته، در فصل جدید نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. آرنولد در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: " ما چه در این فصل و چه در فصل گذشته توانایی های خود را به خوبی نشان داده ایم. اولین دیدار بعد از وقفه بازی های ملی همیشه سخت و دشوار است چرا که شما وارد یک سبک متفاوت می شوید و بعد از آن نیز باید سریعا با شرایط وفق پیدا کنید. "

 

 

1453461

 

 

آرنولد در ادامه گفت: " ما بازیکنانی داریم که در وقفه بازی های ملی به سراسر دنیا سفر می کنند و همین کار را سخت می کند. به همین دلیل در بازی مقابل کریستال پالاس نمایش فوق العاده ای نداشتیم اما مهم پیروزی بود که آن را به دست آوردیم. بازی برابر پالاس همواره دشوار است چرا که آن ها بازیکنان خیلی خوبی دارند و هواداران شان نیز کار را برای حریف دشوار می کنند. به طور کلی پیروزی مهمی مقابل این تیم به دست آوردیم"

 

دیدگاه‌ها