کد خبر : 1651401 | 03 آذر 1398 ساعت 15:28 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از مامیچ و شاموسکا، این بار لوچسکو

سومین مربی برای الهلال خوشبختی آورد(عکس)

تیم عربستانی حاضر در فینال لیگ قهرمانان، پس از رد کردن دو مربی، این روزها با مربی رومانیایی خود به میدان می رود. مردی که می خواهد خاطره نایب قهرمانی الهلالی ها در سال 2017 را پاک کند.

سومین مربی برای الهلال خوشبختی آورد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الهلالی ها فصل اخیر فوتبالی خود را با سومین مربی به پایان می رسانند. آنها که پس از جدایی رامون دیاز آرژانتینی، از مامیچ (سرمربی موفق تیم العین امارات) روی نیمکت خود استفاده کردند در نهایت نتوانستند سال ورزشی را با این مربی به پایان برسانند و در نتیجه مربی دیگری را جایگزین وی کردند. 

 

1453487

 

در حالی که انتظار می رفت مامیچ کمی بیشتر روی نیمکت الهلالی ها بنشیند این  اتفاق نیفتاد و مدیران بی رحم این تیم (که حضور چند ساله رامون دیاز را می توان یک اتفاق در کارنامه مدیریتی آنها دانست) خیلی زود مرد کروات را اخراج کردند و شاموسکا، مربی برزیلی را جایگزین وی کردند. 

 

1453488

 

شاموسکا هم البته آش دهان سوزی برای الهلالی ها نبود و خیلی روی نیمکت این تیم دوام نیاورد. مدیران عربستانی که به دنبال کسب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بودند در نهایت عذر شاموسکا را نیز خواستند و این بار یک مربی رومانیایی را جایگزین وی کردند. 

 

1453489

 

رازوان لوچسکوی پنجاه ساله (که مهمترین دوران کارنامه کاری وی حضور دو ساله روی نیمکت تیم ملی رومانی بود) جایگزین مرد برزیلی شد و در ادامه بازی های این تیم در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا به مربیگری پرداخت و البته در نهایت به هدفی که مورد نظر مدیران الهلالی بود جامه عمل پوشاند. 

 

آبی پوشان ریاض امروز در دیدار برگشت فینال آسیا توانستند پیروزی دیدار رفت برابر تیم اوراواردز ژاپن را تکرار کنند و در نهایت به همراه مربی رومانیایی به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کردند تا بالاخره با سومین مربی رنگ خوشبختی در بازی های آسیایی را ببیند.

دیدگاه‌ها