کد خبر : 1651414 | 03 آذر 1398 ساعت 16:25 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

پنالتی و ضربات کاشته، برنامه‌های گلزنی اول بارسا!

بارسلونا در بازی های اخیر خود برای گلزنی به ضربات ایستگاهی و پنالتی های مسی چشم داشته است.

پنالتی و ضربات کاشته، برنامه‌های گلزنی اول بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسا در دیداری کسل کننده در حالی که از روزهای اوج خود فاصله زیادی داشت، برابر تیم ته جدولی لگانس به پیروزی دست یافت. آرتورو ویدال دقیقه 80 و به صورت اتفاقی توانست گل پیروزی بخش را به ثمر برساند تا شاگردان والورده با سه امتیاز به بارسلونا برگردند.

این یکی از ضعیف ترین بازی های فصل بارسا بود؛ دقیقا مثل دو بازی بارسا در زمین اوساسونا و گرانادا، با این تفاوت که این بار سه امتیاز به آبی اناری ها رسید. معضل بازی های بیرون از خانه در فصل جاری گریبان بارسا را گرفته است و باید دید کادر فنی در ادامه چه راهکاری برای حل این مشکل خواهد داشت.

 

 

1453506

 

 

نکته جالب این است که در 4 بازی اخیر بارسا، شش گل از هفت گل این تیم روی ضربات ایستگاهی و خارج از جریان بازی به ثمر رسیده است. بارسا برابر اسلاویا بدون گل متوقف شد اما برابر لوانته، سلتا و لگانس که توانسته 7 گل به ثمر برساند، شش گل آنها در شرایط خارج از جریان بازی به ثمر رسیده است.

برابر سلتا که بارسا 4-1 پیروز شد، مسی زننده سه گل بود. دو ضربه کاشته و یک ضربه پنالتی. فقط گل بوسکتس در جریان بازی به ثمر رسید. برابر لوانته نیز مسی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در بازی روز گذشته برابر لگانس نیز گل اول بازی که توسط سوارز به ثمر رسید، روی ضربه ایستگاهی مسی و سر دقیق سوارز حاصل شد. گل دوم هم روی ضربه کرنر بود که توپ اتفاقی به ویدال رسید و او توانست ناجی تیمش شود.

 

 

1450498

 

 

گلی که سوارز زد، گل شماره 196 او برای بارسا بود و او حالا تنها 8 گل با رکورد کوبالا فاصله دارد تا به سومین گلزن تاریخ بارسلونا بدل شود. بالاتر از او و کوبالا، لیونل مسی با 618 و سزار با 232 گل قرار دارند. 

همچنین ویدال نیز توانست چهارمین گل خود در فصل جاری را برای بارسا به ثمر برساند. دقیقا همان تعداد گل که گریزمان به ثمر رسانده است!

 

دیدگاه‌ها