کد خبر : 1651416 | 03 آذر 1398 ساعت 17:00 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: خرید بازیکن برای 3 یا 4 ماه فایده ندارد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که خرید بازیکن خوب در ژانویه کاری بسیار سخت است.

سولسشر: خرید بازیکن برای 3 یا 4 ماه فایده ندارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در فصل جدید رقابت های لیگ برتر نتایج پر نوسانی کسب کرده است. شاگردان اوله گنار سولسشر در حال حاضر با 16 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفته اند. شیاطین سرخ امشب در یک دیدار سخت به مصاف شفیلدیونایتد خواهند رفت؛ دیداری که پیروزی در آن می تواند به بهبود وضعیت یونایتد در جدول لیگ برتر کمک زیادی بکند.

 

طی هفته های اخیر شایعات زیادی در باره فعالیت منچستر در بازار نقل و انتقالات زمستانی مطرح شده است؛ موضوعی که حالا واکنش اوله گنار سولسشر را به همراه داشته است. او در این باره گفت: " بحث ما پول و مسائل مالی نیست. ما باید برای خرید بازیکن، به کسانی نگاه کنیم که برای بلند مدت برای باشگاه مفید هستند. خرید بازیکن برای سه یا چهار ماه فایده ای ندارد. چنین بازیکنانی در ژانویه کم یاب هستند چرا که باشگاه ها تمایل زیادی برای حفظ بازیکنان خود دارند."

 

 

1441912

 

 

سولسشر در ادامه گفت: " شاید در ژانویه یک یا دو بازیکن را به شکل قرضی جذب کنیم که در این رابطه نیز پول هیچ اهمیتی ندارد و تنها کمک به تیم موضوع حیاتی به حساب می آید.بازیکنان مصدوم زیادی داریم که در حال بازگشت به میادین هستند و می خواهیم با توجه به داشته های خود عمل کنیم."

دیدگاه‌ها