کد خبر : 1651420 | 03 آذر 1398 ساعت 16:55 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

فده والورده:

دوست نداشتن گرت بیل غیرممکن است

ستاره اروگوئه ای خط میانی رئال پس از برتری بر سوسیداد به دفاع از گرت بیل پرداخت.

دوست نداشتن گرت بیل غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد با نتیجه 3-1 بر سوسیداد پیروز شده و همچنان با تفاضل کمتر از بارسا در رده دوم لالیگا باقی ماند. رئال ابتدا گل اول را دریافت کرد ولی در ادامه توانست سه گل بزند و برنده بازی شود.

در این دیدار گرت بیل نیز شانس بازی را پیدا کرد و در مقطع پایانی بازی وارد زمین شد. او به محض ورود به زمین با سوت های کرکننده هواداران رئال مورد استقبال قرار گرفت. اتفاقاتی که پس از صعود ولز به یورو 2020 افتاد و پارچه نوشت کنایه ای ولزی ها علیه رئال، دلیل اصلی اعتراضات هواداران حاضر در برنابئو بود.

 

 

1452920

 

 

فده والورده که در بازی شب گذشته زننده یکی از گل های رئال بود، به خبرنگاران گفت:« خیلی خوشحالم و باید بگویم روند موفقیت های اخیرم به خاطر این است که سخت تمرین می کنم تا هر زمان مربی بخواهد بتوانم همه توانم را در زمین بگذارم. این گل متعلق به تیم بود و خوشحالم که پس از اینکه چند بازی قبل اولین گلم را زدم، حالا تعداد گل هایم را برای رئال به دو رسانده ام. به خصوص شنیدن تشویق هواداران هنگام تعویض شدنم، احساس فوق العاده ای داشت. مطمئنم وقتی به خانه بروم، موضوع اصلی صحبت ها همین قضیه خواهد بود.»

 

 

1453327

 

 

سوت ها علیه بیل:« قصد ندارم خیلی در مورد حرکت هواداران حرف بزنم. گرت وارد زمین شد و به تیم کمک کرد. روی گل سوم نقش داشت و ارسالش برای کریم فوق العاده بود. من کسی بودم که پس از گل سوم او را در آغوش گرفتم؛ چرا که او از اولین روزهای حضورم در رئال، حامی من بود. بیل یک انسان خوب است و دوست نداشتن او غیرممکن است. او خیلی خوب تمرین می کند و در زمین مهره ارزشمندی برای تیم است. مطمئنم که هواداران در آینده به جای اعتراض، او را تشویق خواهند کرد.

نمی دانم اعتراضات روی بیل تاثیر منفی گذاشتند یا خیر ولی ما در زمین سعی می کردیم او را حمایت کنیم. گرت در تمرینات 100 درصد تلاش می کند و امیدوارم همه باهم متحد باشیم. ما و هواداران یک هدف را دنبال می کنیم که موفقیت رئال است. در این راه باید کنار هم باشیم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها