کد خبر : 1651425 | 03 آذر 1398 ساعت 17:26 | 78.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پسر پوچتینو به پیروزی تاتنهام با مورینیو

پوچتینو جونیور، پسر مائوریسیو پوچتینو، که هم اکنون در تیم زیر ۲۳ سال تاتنهام بازی می‌کند، واکنش جالبی نسبت به اولین پیروزی تاتنهام با ژوزه مورینیو نشان داد.

واکنش پسر پوچتینو به پیروزی تاتنهام با مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در اولین حضور خود روی نیمکت تاتنهام دیروز در دربی لندن و با نتیجه ۳-۲ مقابل وستهام به پیروزی رسید. گل های سون هیونگ مین، هری کین و لوکاس مورا ابتدا تاتنهام را با سه گل پیش انداخت اما در نهایت وستهام به دو گل رسید تا بازی با نتیجه ۳-۲ خاتمه یابد.

 

پسر مائوریسیو پوچتینو هم اکنون در تیم زیر ۲۳ سال و زیر ۱۸ سال های تاتنهام توپ می‌زند. این بازیکن ۱۸ ساله یک سال بعد از حضور مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام، توسط پدرش و از ساوتهمپتون راهی این تیم شد.

 

1442304


پوچتینو جونیور در پست هافبک تهاجمی بازی می‌کند و یکی از بازیکنان اصلی تیم رزرو تاتنهام به حساب می آید. او همچنین در این فصل ۵ بازی برای تیم زیر ۲۳ سال تاتنهام انجام داده است.

 

نکته جالب در مورد پسر مائوریسیو پوچتینو این که او پس از اخراج پدرش از سرمربی گری تاتنهام هیچ گونه واکنشی در صفحات مجازی نشان نداد. این در حالی است که او این کار را بعد از پیروزی تاتنهام مقابل وستهام انجام داد و از پیروزی این تیم ابراز خوشحالی کرد. پوچتینو جونیور بعد از پیروزی تاتنهام مقابل وستهام در صفحه شخصی خود نوشت: " به جلو و رو به بالا"

دیدگاه‌ها