کد خبر : 1651427 | 03 آذر 1398 ساعت 17:17 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش امیدوارکننده پسر یخی در برنابئو

اودگارد؛ ستاره ای که به قلب هواداران رئال رفت

مارتین اودگارد که به صورت قرضی از رئال مادرید برای سوسیداد بازی می کند، شب گذشته نمایش خوبی در سانتیاگو برنابئو داشت.

اودگارد؛ ستاره ای که به قلب هواداران رئال رفت

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد 4 سال و نیم پیش بود که به رئال پیوست و در دوران حضور آنچلوتی حتی یک بازی رسمی نیز برای رئال انجام داد ولی در سال های اخیر به صورت قرضی برای چند تیم هلندی بازی کرده و تابستان امسال بود که به صورت قرضی راهی سوسیداد شد.

 

 

1038881

 

 

او در جریان مصاحبه چندی پیش خود تایید کرد که اطمینان داشت امسال زیر نظر زیدان نمی تواند جایگاه مناسبی در رئال داشته باشد و بهترین تصمیم، رفتن به سوسیداد بود. اودگارد بدون شک یکی از بهترین های فصل سوسیداد و حتی لالیگا بوده و به همین دلیل انتظارات از او در بازی شب گذشته برابر رئال بالا بود. این اولین بار بود که اودگارد در برنابئو و برابر رئال به میدان می رفت و در نهایت توانست رئالی ها را به خود امیدوار کند.

 

پیش از شروع بازی و به هنگام اعلام اسامی بازیکنان سوسیداد توسط گوینده ورزشگاه، او به شدت مورد تشویق هواداران رئال قرار گرفت و در طول بازی با وجود حضور در تیم مخالف، توانست رئالی ها را با نمایش خوب خودش هیجان زده کند.

 

 

1453520

 

 

اودگارد بود که با فشار به سرخیو راموس او را مجبور به اشتباه کرد و گل اول سوسیداد در دقیقه دوم به ثبت رسید. حرکات پا به توپ او و نیز دید بسیار خوبش در زمین باعث شده بود تا سوسیداد در برخی مقاطع بازی بر رئال برتری داشته باشد اما او در دادن پاس های نهایی کمی بی دقت و البته بدشانس بود.

او می دانست که چه زمانی باید متوقف شده و بازی را از سرعت بیندازد و دریبل هایش به یک کابوس برای بازیکنان رئال بدل شده بود. یک شوت او را نیز تیبو کورتوا به زحمت مهار کرد.

او در 16سالگی به رئال پیوست و در سال های اخیر از لحاظ فیزیکی و استقامت بدنی پیشرفت بسیاری داشته است؛ تا جایی که خیلی ها معتقدند او یکی از بازیکنان تعیین کننده رئال در فصل آینده خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها