کد خبر : 1651446 | 03 آذر 1398 ساعت 18:31 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

بین 2 نیمه بازی با لگانس در رختکن بارسا چه گذشت؟

بازیکنان بارسا روز گذشته یک نیمه را با شکست 1-0 از لگانس به رختکن رفتند و شرایط خوبی بر این تیم حاکم نبود.

بین 2 نیمه بازی با لگانس در رختکن بارسا چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در هفته چهاردهم لالیگا یک نیمه را با شکست یک بر صفر مقابل لگانس به پایان رساند. این اتفاق در حالی رخ داد که میزبانش تیم قعر جدولی بود. آبی‌اناری بازی ناهماهنگی را به نمایش گذاشت و در نیمه اول تنها یک ضربه در چارچوب داشت. تک موقعیت این تیم را لوییس سوارز با ضربه سر به وجود آورد که کوئیار به زیبایی آن را دفع کرد.

 

 

1453507

 

 

شاگردان ارنستو والورده زمانی که وارد رختکن شدند کاملا تحت تاثیر شرایط و نحوه بازی قرار گرفته بودند و احساس بدی نسبت به اتفاق‌هایی که در زمین افتاد، داشتند. یکی از آنها گفت: این چه بازی است انجام می دهیم؟ بعضی از آنها نیز ابراز تاسف می کردند. این در حالی بود که برخی دیگر سرشان پایین بود و ترجیح دادند سکوت کنند.

همچنین بازیکنانی همچون آنتوان گریزمان، ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله درباره وضعیت تیم در نیمه اول بحث کردند و به بیان مشکلات پرداختند.

 

ارنستو والورده سرمربی تیم در کنار آسپیاسو سعی می کرد به بازیکنان کمی روحیه بدهد و به آنها گفت که اگر گلزنی کنند، شرایط بهتر خواهد شد. سرمربی بارسلونا تاکید کرد باید تیم حریف را بیشتر تحت فشار قرار دهند و تلاش کنند پرس بالایی داشته باشند.

 

 

1453508

 

 

در تونل جرارد پیکه و لوییس سوارز سعی کردند با فریادهای روحیه بخشی همچون "به پیش! به پیش! همانطور که بلدیم بازی کنیم"، بازیکنان را هدایت کنند.

از بخت خوب، در نیمه دوم سوارز دقیقه 56 گل نخست را به ثمر رساند و سپس آرتورو ویدال گلزنی کرد تا نتیجه به نفع بارسا شود. با این حال حس بد همچنان وجود داشت. این شرایط پیش از این در دیدار رفت برابر اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان نیز دیده شده بود. تیم کاتالانی در آن بازی در لیگ قهرمانان اروپا توانست 1-2 پیروز شود اما بازیکنان با نگرانی زمین را ترک کردند.

دیدگاه‌ها