کد خبر : 1651476 | 03 آذر 1398 ساعت 20:40 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح‌زاده: فقط معضل بدشانسی داریم

دروازه‌بان سایپا معتقد است بدشانسی و کم‌تجربگی موجب شد که گل نزنند.

فلاح‌زاده: فقط معضل بدشانسی داریم

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده که موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل شاهین بوشهر شد، درباره تساوی سایپا در این مسابقه اظهار کرد: گلر شاهین بهترین بازیکن زمین بود که چند مهار توپ خوب داشت. یک زمانی است شما گل نمی‌زنید و موقعیت ایجاد نمی‌کنید که از آن زمان‌ها باید بترسید ولی وقتی شما در یک مسابقه چهار موقعیت مسلم گلزنی دارید ولی توپ‌ها از بدشانسی تبدیل به گل نمی‌شود، این نشان می‌دهد شما کارتان را درست انجام می‌دهید.

 

او ادامه داد: امیدوار هستم معضل بدشانسی دست از سر ما بردارد و از هفته‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

 

کاپیتان سایپا درخصوص داوری دیدار برابر شاهین ابراز کرد: نظر شخصی‌ام این است که در آن صحنه اول مدافع شاهین، آرمان رمضانی را گرفت و آن برخورد پنالتی بود ولی باید این مسائل را به کارشناسان داوری بسپاریم.

 

فلاح‌زاده درخصوص جوان‌گرایی بیش از حد سایپا و متضرر شدن این تیم در مسابقات اخیرشان گفت: وقتی در اول فصل، فلسفه باشگاه مشخص شده که چه چیزی است، کارها و تمام امور در این راستا انجام می‌شود. وقتی تیم جوان دارید، این اتفاقات می‌افتد که چند موقعیت گل را از دست می‌دهید. سوار بازی هستید ولی به برد نمی‌رسید. قطعا این اتفاقات موجب می‌شود جوانان در بازی‌های آینده بتوانند عملکرد بهتری ارائه دهند و موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنند.

دیدگاه‌ها