کد خبر : 1651501 | 03 آذر 1398 ساعت 23:10 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: نسبت به یونایتد پارسال متفاوت هستیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد مدعی شد احساس دوگانه‌ای بعد از بازی با شفلید یونایتد دارد.

سولسشر: نسبت به یونایتد پارسال متفاوت هستیم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد امروز در دیداری عجیب ابتدا با دو گل از شفیلد عقب افتاد و در کمتر از ده دقیقه موفق شد با به ثمر رساندن سه گل تا آستانه پیروزی پیش برود. البته دروازه یونایتد یک یار دیگر در دقیقه 90 باز شد تا در نهایت یک امتیاز حاصل یونایتد شود. اوله گونار سولسشر مدعی شد یونایتد امسال با فصل قبل تفاوت زیادی دارد.

 

1453610

 

اوله گونار سولسشر گفت: "در نیمه اول تفاوت بزرگی در نمایش دو تیم وجود داشت و به نظر می‌رسد اتفاقات فراتر از فوتبال و معطوف به انرژی بازیکنان دو تیم باشد. به نظر من یونایتد این فصل با سال گذشته تفاوت زیادی دارد. وقتی با دو گل عقب افتادیم در ذهن من دیدار مقابل اورتون تداعی شد که در آن شرایط چهار یا پنج گل دریافت می‌کردیم.

 

به نظر می‌رسید شفیلد یونایتد بیشتر از ما میل به پیروزی داشته و به برنامه بازی خود بیش از ما اعتقاد داشتند. ما در نیمه اول، یک شوت هم به سمت دروازه حریف نداشتیم که قابل قبول نیست.

 

احساس دوگانه‌ای داریم و نمی‌توانیم خوشحال باشم؛ زیرا در بخش قابل توجهی از این دیدار خوب بازی نکردیم، اما توانستیم بازی را برگردانیم و توانایی‌های خود را نشان دادیم. در تمام طول بازی‌های خود باید اینگونه باشیم زیرا قدرت ارائه چنین عملکردی را داریم و تنها باید آن را نمایش دهیم."

دیدگاه‌ها