کد خبر : 1651532 | 04 آذر 1398 ساعت 14:35 | 255.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمله آبی ها به سمت هشتمین پیروزی فصل 

ترکیب استقلال برابر نساجی اعلام شد

سرمربی استقلال برای کسب هشتمین پیروزی پشت سرهم و کم کردن فاصله با صدرجدول تیمش را به زمین می فرستد.

ترکیب استقلال برابر نساجی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در شرایطی پای به دیدار برابر نساجی می گذارد که اگر بتواند این تیم را شکست بدهد و با توجه به اینکه بازی های دو تیم سپاهان و پدیده به تعویق افتاده است آبی ها می توانند موقتا اختلاف خود را با صدر جدول به دو امتیاز برسانند.

 

در بازی امروز در غیاب محمد دانشگر سیاوش یزدانی در راس عقب دفاع سه نفره استقلال به میدان می رود و روزبه چشمی و عارف غلامی مدافعان چپ و راست این تیم خواهند بود.

 

همچنین مثل دو بازی گذشته استقلال امروز وریا غفوری و هروویه میلیچ بال های چپ و راست استقلال خواهند بود و علی کریمی و مسعود ریگی بازیکنانی هستند که باید در پست هافبک دفاعی تلاش کنند فشار کمتری روی خط دفاع این تیم ایجاد شود. 

 

در سیستم استراماچونی فرشید اسماعیلی تک هافبک تهاجمی استقلال است که باید برای شیخ دیاباته و مهدی قائدی در خط حمله موقعیت سازی کند.

 

با این شرایط استراماچونی روی نیمکت بازیکنانی مثل علی دشتی، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی، سجاد آقایی و رضا آذری را در اختیار دارد که می تواند از آنها استفاده کند.

 

ترکیب استقلال در بازی با نساجی به شرح زیر است:

 

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته

دیدگاه‌ها