کد خبر : 1651599 | 04 آذر 1398 ساعت 13:50 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

تیم 10 ملیتی الهلال فاتح لیگ قهرمانان!

تیم الهلال درحالی قهرمان آسیا شد که در مجموعه این تیم، بازیکنان، مربیان و مدیرانی از 10 کشور مختلف حضور داشتند.

تیم 10 ملیتی الهلال فاتح لیگ قهرمانان!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم الهلال ریاض با غلبه بر اوراواردز ژاپن به مقام نخست در لیگ قهرمانان آسیا 2019 رسید. این در حالی است که الهلالی ها هیچگاه در معتبرترین رقابت آسیایی که از 19 سال پیش تاسیس شده، قهرمان نشده بودند و حالا با هدایت رازفان لوچسکیو به این عنوان دست پیدا کردند. البته این مربی رومانیایی علاوه بر دانش خود، این قهرمانی را موهون ستارگانی از کشورهای مختلف و البته مجموعه باشگاه الهلال عربستان است که شرایط مطلوبی را برای این مربی مهیا کرد.

 

الهلال 8 بازیکن خارجی در اختیار دارد که تنها می‌توانست چهار نفر را در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند؛ هیون سو جانگ مدافع میانی از کره جنوبی، سباستین جووینکو هافبک ایتالیایی سابق یوونتوس، بافاتیمبی گومیس مهاجم زهردار فرانسوی - سنگالی و آندره کاریو ستاره 7 میلیون دلاری اهل پرو.

 

علاوه بر این 4 بازیکن و همچنین لوچسکیوی رومانیایی، سه مربی ایتالیایی هم روی نیمکت الهلال حضور دارند. همچنین مدیرفنی الهلالی ها آلامینویس اسپانیایی است. نکته جالب این که روی نیمکت تیم عربستانی یک پزشک کلمبیایی و یک مترجم بلژیکی هم حضور دارد و مدیری از هند نیز برای تدارکات در این تیم فعالیت می‌کند.

 

در مجموع به همراه بازیکنان عربستانی، تیم الهلال با نفراتی از ده کشور مختلف به مقام قهرمانی در آسیا رسید.

دیدگاه‌ها