کد خبر : 1651606 | 04 آذر 1398 ساعت 14:20 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بارسا تی وی

دمبله: بازی با دورتموند مهمترین بازی فصل است

برای عثمان دمبله بازی چهارشنبه شب بارسا برابر دورتموند مهمترین دیدار تا به اینجای فصل محسوب می شود.

دمبله: بازی با دورتموند مهمترین بازی فصل است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و دورتموند از هفته پنجم لیگ قهرمانان چهارشنبه شب در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که بسیار حائز اهمیت است. بارسا با سه امتیاز بالاتر از دورتموند صدرنشین است اما اگر برابر زنبورها امتیاز از دست بدهد، ممکن است در هفته پایانی برابر اینتر، کار صعودش به خطر بیفتد. بازی چهارشنبه برای دمبله نیز از یک حیث دیگر اهمیت دارد. او برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت؛ تیمی که با جنجال و حاشیه فراوان آن را ترک کرد.

 

 

1453649

 

 

ستاره فرانسوی در مصاحبه با بارسا تی وی گفت:« برابر دورتموند محکوم به برد هستیم تا صعودمان به یک هشتم نهایی را قطعی کنیم. از نظر من این مهمترین بازی فصل تا به اینجای کار است و با حمایت هواداران قصد کسب سه امتیاز را داریم تا با آسودگی خاطر در هفته پایانی به مصاف اینتر برویم.»

 

دمبله ادامه داد:« بازی با دورتموند برای من یک بازی خاص است؛ چرا که با هم تیمی های سابقم روبرو خواهم شد. سه سال پیش دورتموند را ترک کردم و از آن پس یکدیگر را ملاقات نکرده ایم. البته چیزی تغییر نکرده و همچنان دوستان خوبی هستیم ولی در زمین رقیب هم خواهیم بود. از رویارویی با دورتموند و هم تیمی های سابقم خوشحالم.»

 

دمبله در مورد نقش ورزشگاه نوکمپ در بازی چهارشنبه شب گفت:« پیروز شدن در نوکمپ برای هر تیمی سخت است چرا که آنجا ما از حمایت پرشور هواداران مان برخورداریم. بارسا هواداران و بازیکنان درجه یکی دارد و تاریخش بسیار باشکوه است. در نوکمپ ما همیشه انرژی مضاعفی داریم.»

 

مصدومیت ها: «در پیش فصل اوضاعم خوب بود ولی سپس مصدوم شدم و یک ماه به دور از میادین. وقتی برگشتم، بازهم مشکلات بدنی داشتم ولی حالا آماده ام تا به ترکیب اصلی بارسا برسم. ما تیمی بزرگی داریم و رقابت شدیدی بین بازیکنان وجود دارد. قبل از شروع تمرینات به سالن بدنسازی می روم و خودم را گرم می کنم. به سختی در تلاشم تا از مصدومیت ها به دور بمانم و فرم خوبم را از دست ندهم.»

 

 

1237822

 

 

دیدگاه‌ها