کد خبر : 1651615 | 04 آذر 1398 ساعت 15:08 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

حقیقی به بازی رسید؛

ترکیب نساجی برابر استقلال اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه وطنی به مصاف استقلال تهران می رود.

ترکیب نساجی برابر استقلال اعلام شد 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی به مصاف استقلال تهران می رود که محمدرضا مهاجری سرمربی این تیم به دلیل بیماری قلبی شرایط مناسبی برای نشستن روی نیمکت نداشت و سرانجام هم با توصیه پزشکان تصمیم گرفت که در این مسابقه حساس و پرهیجان حضور نداشته باشد.


در این دیدار بادامکی دستیار مهاجری نفر اول نیمکت قرمزهای نساجی خواهد بود و نفرات زیر را برای حضور در ترکیب اصلی برگزیده است.

 

علیرضا حقیقی- رضا علیاری، مجتبی بیژن،‌ مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، علی اصغر عاشوری، رضا دهقانی، حسن جعفری، حامد شیری، سید محمد میری، محمد عباس‌زاده.

 

نساج ها مقابل استقلال مانند همیشه با ترکیب 1-3-2-4 بازی خواهند کرد. به این ترتیب که رضا علیاری و مجتبی بیژن دو مدافع میانی تیم هستند و ممشلی و حسن جعفری دو مدافع چپ و راست تیم. میلاد سرلک و حامد شیری دو هافبک تدافعی تیم هستند و سه هافبک میانی تیم نیز رضا دهقانی، میری و عاشوری خواهند بود تا عباس زاده را در نوک خط آتش تیم تغذیه کنند.


یکی از نکات قابل توجه ترکیب قرمزپوشان نساجی مازندران، حضور علیرضا حقیقی در ترکیب اصلی است که پیش از بازی، به دلیل مصدومیت ابهاماتی در مورد بازی کردن او وجود داشت ولی برای دومین مرتبه برای تیم جدیدش در مقابل استقلال بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها