کد خبر : 1651627 | 04 آذر 1398 ساعت 16:07 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: مدت هاست عاشق امباپه ام ولی...

زین الدین زیدان سرمربی رئال یک بار دیگر به تمجید از کیلیان امباپه ستاره پی اس جی پرداخت.

زیدان: مدت هاست عاشق امباپه ام ولی...

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا از هفته پنجم لیگ قهرمانان در دیداری حساس به مصاف پی اس جی خواهد رفت. بازی برای کهکشانی ها جنبه انتقامی نیز دارد چرا که در بازی رفت 3-0 مغلوب شده اند. حضور امباپه و نیمار در سانتیاگوبرنابئو نیز بر جذابیت های این بازی افزوده است.

 

 

1453723

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« بازی رفت را پرگل باختیم ولی همه چیز نسبت به آن روز تغییر کرده و ما تیم بسیار بهتری شده ایم. با این حال علاقه ای به صحبت از انتقام و این مسائل ندارم. تنها نکته مهم، کسب پیروزی بر پی اس جی است و از انگیزه لازم برای این مهم نیز برخورداریم.»

 

امباپه در برنابئو:« من مدت هاست که عاشق امباپه ام. او پیش از این هم در برنابئو به میدان رفته و مورد آزمون هواداران رئال قرار گرفته است ولی باید توجه داشت که امباپه فردا رقیب ماست و چیز بیشتری نمی توانم در مورد او بگویم. برای من، مهم کاری است که ما باید انجام دهیم. برای این بازی آماده ایم و برای رویارویی با امباپه و دیگر ستاره های پی اس جی. می دانیم او چه بازیکنی است و چه اهمیتی برای تیمش دارد. باید برای مقابله با چنین بازیکنانی آماده بود.»

 

سوت ها علیه راموس در بازی برابر سوسیداد:« نمی توانم بگویم از این قضیه ناراحتم. مهمتر از هر چیزی این است که هواداران با ما باشند و در این صورت یک نقطه قوت محسوب خواهند شد. برابر سوسیداد در بیشتر مقاطع بازی هواداران را با خود داشتیم و این مورد علاقه من است. آنها باید از دقیقه یک تا 90 حامی تیم باشند.»

 

روز مهم برای گرت بیل:« این یک بازی مهم نه برای بیل که برای همه است. همه از وضعیت او باخبریم. پی اس جی این هفته ها خیلی آماده است و برای مصاف با چنین تیمی از هر حیث و در تمام نقاط باید برتر باشیم. به بیل و همه بازیکنانم نیاز دارم. باید بهتر از همه بازی های گذشته ظاهر شویم.»

 

 

1449212

 

 

نیمار یا امباپه؛ نیمکت نشینی کدام یک را ترجیح می دهید؟:« قصد انتخاب بین این دو بازیکن را ندارم. معتقدم هر دو فردا برابر ما بازی خواهند کرد و از این بابت نگران نیستیم.»

 

تردید در مورد حضور نیمار در ترکیب پی اس جی:« فکر می کنم او و امباپه برابر ما بازی خواهند کرد. ما خودمان را برای مقابله با هر وضعیتی آماده کرده ایم.»

 

اهمیت پیروزی:« می دانم که پس از باخت بد در بازی رفت، نیاز به پاک کردن آن خاطره داریم. همیشه می توان شرایط را تغییر داد و این بستگی به این دارد که چه اندازه از توانایی های مان بهره خواهیم برد. نباید ابتدا از حریف گل دریافت کنیم. به شخصه خوشبینم؛ چون تیمم را آماده می بینم. پی اس جی هم این روزها آماده است و تیم فوق العاده ای است. از ابتدای فصل این را ثابت کرده اند.»

 

 

دیدگاه‌ها