کد خبر : 1651830 | 05 آذر 1398 ساعت 14:35 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

امباپه؛ ستاره ای همیشه بی اثر برابر رئال مادرید

کیلیان امباپه به همراه نیمار امشب از مهمترین سوژه های پی اس جی برای هواداران رئال مادرید خواهند بود. آمار ستاره فرانسوی برابر رئال اصلا خوب نیست.

امباپه؛ ستاره ای همیشه بی اثر برابر رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب ترین بازی های دور گروهی لیگ قهرمانان امشب در برنابئو بین رئال مادرید و پی اس جی برگزار خواهد شد. دیداری که برای رئالی ها جنبه انتقامی دارد چرا که دو ماه پیش در پاریس متحمل شکست سنگین 3-0 شدند. رئال نسبت به آن روز به تیمی بسیار بهتر بدل شده و انتظار یک بازی بسیار تماشایی از دو تیم می رود. جدال مهاجمان پی اس جی با رئالی ها می تواند هیجان انگیز و نفسگیر باشد. مهاجمانی که هر کدام، تجربیاتی متفاوت برابر کهکشانی ها دارند.

 

 

1453976

 

 

امباپه

حضور کلیان امباپه در برنابئو یکی از نکات قابل توجه بازی خواهد بود. او گزینه شماره یک رئال در تابستان آینده محسوب می شود و برای هواداران این تیم حس زمانی را دارد که رونالدو در منچستر بازی می کرد. همه می دانستند که رونالدو روزی برای رئال بازی خواهد کرد ولی زمان دقیقش مشخص نبود. در مورد امباپه نیز همین احساس وجود دارد.

جالب اینکه امباپه برابر رئال مادرید آمار خوبی ندارد. او دو بار مقابل این تیم به میدان رفته و در هر دو شکست خورده است. دو سال پیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، امباپه در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر رئال متحمل شکست 3-1 و 1-2 شد. او از میان مهاجمان پی اس جی، بدترین آمار را برابر رئال دارد.

 

 

1453977

 

 

نیمار

ستاره برزیلی که تابستان امسال بسیار به رئال نزدیک شده بود، هشت بار برابر این تیم به میدان رفته است. هفت بار با پیراهن بارسا و یک بار با پیراهن پی اس جی. حاصل کار 4 برد، یک تساوی و سه شکست بوده است.

 

دی ماریا

ستاره آرژانتینی پی اس جی سه بار برابر تیم سابقش به میدان رفته است. او یک برد، یک تساوی و یک شکست را برابر کهکشانی ها تجربه کرده است. تنها بازیکن پی اس جی که تمام نتایج ممکن در یک بازی فوتبال را برابر رئال به دست آورده است.

 

 

1453978

 

 

ادینسون کاوانی

مهاجم اروگوئه ای 4 بار برابر رئال به میدان رفته است. سه شکست و یک تساوی حاصل کار او بوده. تساوی ای که در فصل 16-2015 و در برنابئو رقم خورد. او میان مهاجمان پی اس جی، دومین آمار بد برابر رئال را دارد.

 

پابلو سارابیا

ستاره اسپانیایی جدید پی اس جی یازده بار برابر رئال قرار گرفته است. با پیراهن تیم های ختافه، سویا و پی اس جی. او که محصول آکادمی رئال است، دو برد، یک تساوی و 8 شکست را مقابل تیم سابق خود تجربه کرده است.

 

 

1449188

 

 

مائورو ایکاردی

ایکاردی تنها یک بار برابر رئال قرار گرفته است که به بازی رفت فصل جاری بر می گردد و پی اس جی موفق به کسب برتری 3-0 شد. او با اینتر هرگز برابر رئال قرار نگرفت.

 

یولیان دراکسلر

ستاره آلمانی تنها با پیراهن ولفسبورگ در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 16-2015 برابر رئال قرار گرفته است که آن دیدار با برتری 2-0 ژرمن ها به اتمام رسید.

 

 

1453979

 

 

دیدگاه‌ها