کد خبر : 1651650 | 04 آذر 1398 ساعت 17:44 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال برپایی کمپ تمرینی در مرکز ملی فوتبال؛

استیلی نمی‌خواهد امیدها سرد شوند

سرمربی امیدها تصمیم دارد تا در هفته آینده جدیدترین کمپ اردویی تیمش را برپا کند. حمید استیلی این روزها به چیزی جز موفقیت در مقدماتی المپیک فکر نمی کند.

استیلی نمی‌خواهد امیدها سرد شوند

به گزارش "ورزش سه"، امیدهای ایران این روزها طبق برنامه ای از پیش تعیین شده خود را آماده حضور در بازی های مقدماتی المپیک می کنند. آنها طبق برنامه ای که پیش از این توسط کادرفنی و مدیریتی این تیم تدوین شده در بازی های تدارکاتی و اردوهای تمرینی خود حضور پیدا می کنند تا بتوانند خود را به سلامت به بازی های مقدماتی المپیک برسانند.

 

امیدهای ایران که در هفته های اخیر در اردوی اندونزی حضور داشتند و با تیم امید این کشور نیز دو بازی تدارکاتی انجام دادند یکی از آخرین دیدارهای تدارکاتی خود را در قطر و برابر تیم امید این کشور برگزار کردند. دیداری که تجربه آن می تواند در بازی های پیش رو به کار شاگردان استیلی بیاید.

در این میان اما حمید استیلی به خوبی می داند که تا چه اندازه می تواند پوزیشن خود را در فوتبال ایران تبدیل به یک استثنا کند. او سفت و سخت به دنبال این است تا بتواند بازیکنانش را به المپیک برساند و جمله کلیشه ای چهل و اندی سال در حسرت المپیک ماندن را پاک کند و به همین دلیل هم سفت و سخت به دنبال این است تا بتواند بازیکنانش را تا زمان برگزاری بازی های مقدماتی روی فرم نگه دارد.

 

به همین دلیل این مربی تصمیم دارد تا در هفته آینده کمپی تمرینی برای بازیکنان مورد نظرش برپا کند. البته استیلی به خوبی می داند که بسیاری از بازیکنان مورد نظرش در تیم های لیگ برتری به میدان می روند و این احتمال می رود که نتوانند خود را به اردوی مورد نظر کادرفنی برسانند و به همین دلیل سرمربی امیدها به دنبال این است تا حتی اگر شده مینی کمپی در مرکز ملی فوتبال ایران برپا کند و با هر تعداد بازیکنی که مدنظر وی است و می توانند در اردو شرکت کند، مینی کمپ خود را برگزار کند.

 

استیلی البته برای حضور نهایی امیدهای ایران در بازی های مقدماتی المپیک و پیش از عزیمت به اندونزی، اردوی قطر را برنامه ریزی کرده است تا جوانان امیدوار ایران با حضور در کمپ معروف اسپایر خود را آماده بازی هایی کنند که موفقیت در آن می تواند باعث تاریخ سازی شود.

دیدگاه‌ها