کد خبر : 1651663 | 04 آذر 1398 ساعت 18:25 | 70.2K بازدید | 0 دیدگاه

6 پیروزی متوالی و برابری با رکورد دو اسطوره فقید

استقلال در شرایطی در شهر قائم‌شهر به پیروزی دست‌یافت که این برد از جهات زیادی برای این تیم نتایج مثبت فراوانی را در برداشت.

6 پیروزی متوالی و برابری با رکورد دو اسطوره فقید

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که برد برای استقلال می‌توانست از جهات زیادی به نفع این تیم تمام شود آن‌ها موفق شدند در یک دیدار خارج از خانه در مقابل نساجی مازندران به برتری دو بر یک دست یابند تا حالا علاوه بر شکستن طلسم ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر و همچنین قرار گرفتن بالاترازپرسپولیس آن‌هم بعد از 1300 روز حالا این تیم با احتساب این پیروزی باارزش، ششمین برد متوالی خود را جشن گرفت تا از این حیث با رکورد دو اسطوره فقید این باشگاه برابری کنند.


 این در حالی است که استقلال در طول تاریخ، فقط یکبار در سال ۵۳ با مربیگری رایکوف، در هفت بازی متوالی در قالب لیگ باشگاه‌های ایران، پیروز شده و حالا استراماچونی با شکست نساجی، به ششمین برد متوالی خود رسید و با رکورد ناصر حجازی و منصورپورحیدری برابری کرده است.


 با این تفاصیل، دیدار استقلال و سپاهان در هفته آتی علاوه بر حساسیت‌های زیادی که همواره به‌طور طبیعی در خودش دارد، دارای یک جذابیت مضاعفی می‌شود که همان عبور از رکورد 6 برد متوالی است که در ادامه باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا امیر قلعه نوعی می‌تواند سد راه پیروزی‌های متوالی استقلال شود.


 گفتنی است اگر بخواهیم بازی‌های جام حذفی را هم در این آمار به‌حساب بیاوریم، استقلال صاحب 8 برد پشت سرهم شده است. یعنی بعد از تاریخ 7 مهر و دیدار مقابل ذوب‌آهن که با تساوی دو بر دو به اتمام رسید، این تیم تمام بازی‌های خود را تا به امروز با پیروزی پشت سر گذاشته است که این شرایط کاملاً با روزهای ابتدایی این تیم متفاوت است.

دیدگاه‌ها