کد خبر : 1651658 | 04 آذر 1398 ساعت 18:13 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال-نساجی؛ جایی برای درخشش امیدها

مهدی قائدی بار دیگر برای استقلال گل زد تا علاوه بر استراماچونی، حمید استیلی را هم خوشحال کرده باشد.

استقلال-نساجی؛ جایی برای درخشش امیدها

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران کمتر از دو ماه دیگر باید برای حضور در مرحله نهایی رقابت های مقدماتی المپیک 2020 توکیو آماده شود و در این بین شرایط بازیکن های زیر 23 سال فوتبال ایران،  برای کادر فنی تیم امید از اهمیت بسیاری برخوردار است.


چهار بازیکن که سابقه حضور در اردوی تیم امید را دارند، امروز در بازی حضور داشتند؛ مهدی قائدی و عارف غلامی از تیم استقلال تهران و رضا دهقانی و علی شجاعی هم از تیم نساجی مازندران.


اما در این بین بهترین نمایش را باید به مهدی قائدی اختصاص داد که به روند صعودی‌اش ادامه داد و پنجمین گل فصلش را برای آبی ها به ثمر رساند؛ عملکردی که استیلی را مانند استراماچونی و حتی بیشتر از او خوشحال کرده است. غلامی دیگر بازیکن زیر 23 سال تیم استقلال هم به صورت فیکس در ترکیب تیمش بازی کرد ولی با توجه به اینکه در بازی آخر امیدها برابر قطر روی نیمکت نشست و استیلی نظر ویژه ای روی او ندارد، این احتمال وجود دارد که دیگر به تیم ملی امید دعوت نشود.


در ترکیب نساجی هم رضا دهقانی از ابتدا به عنوان یار فیکس بازی کرد ولی این بازیکن که برخلاف همیشه به عنوان وینگر راست مورد استفاده قرار گرفته بود، مدتی است که توسط استیلی به تیم ملی دعوت نمی شود. در نهایت علی شجاعی آخرین بازیکنی بود که از دقیقه 70 وارد زمین شد و طی دقایق حضورش توانست در ترکیب تیمش تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها