کد خبر : 1651686 | 04 آذر 1398 ساعت 19:09 | 89.3K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری‌ با میدان‌داری مهاجم سرخ و مدافع آبی(عکس)

دقایق اندکی تا پایان دیدار تیم های استقلال و نساجی باقی مانده بود که هیاهویی ضلع شمالی ورزشگاه وطنی را در بر گرفت. جنجالی با میدانداری مدافع استقلال و مهاجم نساجی به راه افتاده بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس استقلال و نساجی به پایان نزدیک می شد و همه چیز داشت به جز یک درگیری که آن هم به لطف یکی دو بازیکن دو تیم به راه افتاد. در حالی که چند دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود ناگهان سر و صدایی در ضلع شمالی ورزشگاه وطنی ایجاد شد و هیاهویی به راه افتاد.

 

پس از بررسی تصاویر مخابره شده از این بازی، به عکس های صحنه درگیری که نگاه می کنیم و بازیکنانی که قصد ختم به خیر کردن این معرکه را دارند کنار می گذاریم به مدافع استقلالی ها و البته مهاجم نساجی می رسیم که به عنوان میدان دار اصلی روبروی یکدیگر شاخ و شانه می کشند.

در این درگیری که فقط جنگ کلامی باعث شد تا آتش آن گر بگیرد، روزبه چشمی و محمد مهدی نظری را به عنوان میدان دار اصلی در خود دارد. نظری که پشت به لنز دوربین دارد گویا مشغول حمله کلامی است و چشمی هم با اغراق فراوانی که به میمیک چهره خود داده به دنبال ساکت کردن این بازیکن است.

 

این دو بازیکن پس از پایان بازی و در میکسدزون نیز در مصاحبه با خبرنگاران درباره این درگیری صحبت کردند و طبیعتا طرف مقابل را محکوم کردند.

 

 

 

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها