کد خبر : 1651795 | 05 آذر 1398 ساعت 12:27 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

باید در زمینه‌های زیادی پیشرفت کنم؛

بازیکن اوراوا: صادقانه با الهلال تفاوت سطح داشتیم

بازیکن ژاپنی تیم اوراوا ردز معتقد است که تفاوت هایی بین سطح تیم خود و الهلال عربستان در فینال آسیا وجود داشته است.

بازیکن اوراوا: صادقانه با الهلال تفاوت سطح داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه تیم فوتبال الهلال عربستان با تکمیل برتری خود مقابل اوراوا ردز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان، قهرمانی آسیا را به دست آورد. در این بازی برتری الهلال مقابل حریف ژاپنی محسوس بود و اوراوا حتی در خانه خود هیچ شانسی برای پیروزی برابر قهرمان عربستان نداشت.

 

دایکی هاشیوکا، یکی از بازیکنان جوان تیم اوراوا ردز بعد از شکست در فینال به خبرنگار ای اف سی گفت: ما هیچ گزینه ای نداریم مگر اینکه نتیجه را قبول کنیم. فکر می کنم الهلال یک تیم بسیار فوق العاده است. اگر ما سطح خودمان را از نظر شخصی و تیمی بهبود ندهیم، ممکن نخواهد بود که به قهرمان تبدیل شویم.

 

او افزود: من درباره جنبه های انفرادی صحبت می کنم مثل برنده شدن موقعیت ها و دیگر مسائل. بازیکنان حریف ما واقعا عالی بودند و همه چیزشان را برای برنده شدن در دوئل ها می گذاشتند. البته ما هم قطعا خوب کار کردیم ولی فکر می کنم با وجود تلاش بیش از حدی که کردیم، من یک تفاوت در تیم ها حس کردم.

 

بازیکن ژاپنی در ادامه گفت: تیم حریف بازیکنان بسیاری از تیم ملی عربستان در ترکیب خود داشت و این چیزی بود که من بخواهم خودم را مقابل آن آزمایش کنم. من حس می کنم اگر بخواهم که در بالاترین سطح رقابت کنم هنوز چیزهای زیادی است که در آن ضعف دارم و باید در مناطق زیادی پیشرفت کنم. من دوست دارم به بازیکنی تبدیل شوم که روی تیم تاثیر بگذارم. قطعا باید به بازیکنی حیاتی برای تیم تبدیل شوم.

دیدگاه‌ها