کد خبر : 1651807 | 05 آذر 1398 ساعت 12:49 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

به همسرم گفتم زود بر می‌گردم خانه!

خاطره جالب تارتار از قرعه سخت نفت MIS

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطره شخصی جالبی از قرعه سخت تیمش در اوایل فصل بیان کرد.

خاطره جالب تارتار از قرعه سخت نفت MIS

به گزارش "ورزش‌سه"، قبل از شروع مسابقات لیگ برتر نوزدهم با انجام قرعه کشی مشخص شد که تیم نفت مسجدسلیمان باید در 5 هفته ابتدایی با تراکتور، استقلال، سپاهان و شهرخودرو 4 مدعی لیگ برتر روبه‌رو شود و بازی دیگر این هفته ها نیز با صنعت نفت آبادان در خانه حریف برگزار شد.


این قرعه سخت باعث شد تا اعضای تیم نفت مسجدسلیمان بارها درباره اش صحبت کنند. با همه مسائل موجود اما نفتی ها موفق شدند هر 4 تیم مدعی لیگ برتر را متوقف کنند و با تساوی بازی را به پایان برسانند که این نتایج خوب آنها را به آینده امیدوار کرد و حالا کار به جایی رسیده که نفت در 11 بازی گذشته خود در لیگ برتر و دو بازی حذفی شکستی را تجربه نکرده و حتی هفته پیش آنها در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را نیز شکست داده و از پیش رو برداشتند.


در وضعیت کنونی مهدی تارتار سرمربی موفق نفت مسجدسلیمان اما به بیان خاطره ای از قرعه کشی لیگ برتر و مصاف با تیم های سخت پرداخته است. او که شب گذشته میهمان حضوری برنامه فوتبال برتر بود، در این خصوص گفت: «وقتی قرعه کشی انجام شد، همسرم بابت رفتنم به مسجدسلیمان بی تابی می کرد و ناراحت بود. من به او گفتم که دلتنگ نباش، 4، 5 هفته تحمل کن و خیلی زود به خانه برمی گردم.»


اشاره تارتار به قرعه سخت نفت بود که می خواست بگوید هیچ طرفدار فوتبالی و حتی خودش هم تصور نمی کرد تیمش این قدر خوب کار کند و بتواند با نتایج خوب موجب غافلگیری اهالی فوتبال شود.

دیدگاه‌ها