کد خبر : 1651831 | 05 آذر 1398 ساعت 14:51 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان های تیم ملی یکی درمیان در ترکیب تراکتور

از سه کاپیتان تیم ملی که این روزها با پیراهن تراکتور در رقابت های لیگ حاضر می شوند تنها دو نفر توانستند امروز به میدان بروند.

کاپیتان های تیم ملی یکی درمیان در ترکیب تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه سه سرگروه تیم ملی هستند که برای تراکتوری ها در لیگ برتر به میدان می روند. بازیکنانی که دو نفر از آنها امروز توانستند به ترکیب تراکتوری ها در دیدار حذفی برسند و یکی از آنها کماکان درگیر بهبودی خود است.

 

شجاعی کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران در دیدار امروز تراکتوری ها برابر نود ارومیه به میدان رفت. احسان حاج صفی که این روزها و در دوران حضور ویلموتس روی نیمکت تیم ملی، کاپیتان دوم تیم ملی محسوب می شود هنوز نتوانسته بهبودی کامل را به دست بیاورد و از مصدومیتی که گریبانگیرش شد نجات پیدا کند. به این ترتیب طبیعی بود که نام او در لیست 18 نفره تراکتوری ها برای بازی امروز نباشد.

 

اشکان دژاگه که سومین سرگروه تیم ملی در جمع تراکتوری هاست در حالی که پیش از این دچار مصدومیت شده بود در نهایت توانست پس از کسب بهبودی لازم خود را به بازی امروز برساند و برای دنیزلی و تیمش به میدان برود.

 

به این ترتیب بیراه نیست اگر بگوییم سرگروه های تراکتوری تیم ملی امروز یکی در میان در زمین و در ترکیب اصلی سرخ پوشان حضور یافتند و در بازی برابر صدرنشین لیگ یک به میدان رفتند.

دیدگاه‌ها