کد خبر : 1651842 | 05 آذر 1398 ساعت 15:20 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت‌های متفاوت ستاره‌ها به برنابئو

اشک‌های ردوندو، تشویق مورینتس؛ برنابئو منتظر ناواس

کیلور ناواس امشب برای اولین بار پس از جدایی از رئال به سانتیاگو برنابئو بازخواهد گشت و اکنون همه منتظر واکنش هواداران رئال هستند.

اشک‌های ردوندو، تشویق مورینتس؛ برنابئو منتظر ناواس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود. نکته جالب این بازی اما به کیلور ناواس، دروازه بان پی اس جی، باز می گردد؛ او حالا بعد از دو ماه دوباره به سانتیاگو برنابئو باز خواهد گشت. ناواس یکی از اصلی ترین مهره های زین الدین زیدان در گذشته به حساب می آمد و در کسب سه لیگ قهرمانان پیاپی این تیم نقش اساسی داشت. او پنج سال شگفت انگیز را در مادرید سپری کرد و به نظر می رسد که هواداران نیز استقبال ویژه ای از او داشته باشند.

 

ناواس اما اولین بازیکنی نیست که پس از یک خداحافظی عاطفی دوباره به سانتیاگو برنابئو باز می گردد. پیش از این نیز چند بازیکنان دیگر مانند ناواس وجود داشتند که در این جا به آن ها اشاره می کنیم.

 

احساسات خوانیتو

 

خوانیتو گومز پس از رقم زدن روزهای به یاد ماندنی در مادرید، بعد ها با لباس آبی و سفید مالاگا به مادرید بازگشت. این اتفاق در ژانویه 1989 رخ داد و صحنه های احساسی جالبی را به وجود آورد.

 

اشک های ردوندو

 

در ماه مارس 2003 این آرژانتینی سه سال بعد از جدایی به مادرید بازگشت. در آن زمان هواداران رئال مادرید برای مدت سه دقیقه ردوندو را تشویق کردند؛ اتفاقی که باعث شد اشک از چشمان این ستاره آرژانتینی سرازیر شود. او بعد از بازی اعتراف کرد که بازی مقابل رئال مادرید یکی از سخت ترین بازی های زندگی او بوده است. نکته جالب این که ردوندو در آن بازی عملکرد ضعیفی داشت و نهایتا تعویض شد.

 

 

1453985

 

 

فن نیستلروی؛ بازگشت با مالاگا

 

رود فن نیستلروی یکی دیگر از بازیکنانی بود که در مدت کوتاه حضورش در رئال عملکرد درخشانی را ارائه داد. رابطه عاشقانه این هلندی با رئال در سال 2006 آغاز شد و او اتفاقا توانست 26 گل در لالیگا به ثمر برساند تا کمک ویژه ای به قهرمانی رئال مادرید کرده باشد. مصدومیت نیستلروی در سال 2008 از ناحیه زانو برای او مشکل ساز شد تا این ستاره هلندی در سال 2010 از این تیم جدا شود. نیستلروی سرانجام در سال 2012 با مالاگا و در چهارچوب رقابت های کوپا دلری مقابل رئال قرار گرفت و در دقیقه 59 نیز تعویض شد.

 

 

1453988

 

 

گوردیو در سگوندا

 

رافائل گوردیو یکی از بهترین مدافعان چپ رئال مادرید بود. او با بتیس و در چهارچوب رقابت های سگوندا(دسته دوم) به برنابئو بازگشت اما با این وجود هواداران زیادی برای بازی رئال کاستیا مقابل بتیس به ورزشگاه رفتند تا گوریدو را تشویق کنند. او در 35 سالگی در آن بازی یک گل به ثمر رساند تا بتیس 2-0 پیروز شود.

 

 

1453986

 

 

مورینتس؛ تشویق بعد از گلزنی

 

فرناندو مورینتس در سال 1997 به رئال مادرید پیوست. او به کسب هفتمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد. با ورود رونالدو به مادرید، مورینتس این تیم را ترک کرد اما در سال 2004 با موناکو مقابل رئال گلزنی کرد و از سوی برخی هواداران نیز تشویق شد.

 

 

1453989

 

 

دی استفانو؛ بازیکنی که در برنابئو مقابل رئال قرار نگرفت

 

دی استفانو، اسطوره باشگاه رئال مادرید، که بعد از جدایی از این تیم به اسپانیول پیوسته بود، هیچ وقت با لباس این تیم در برنابئو مقابل لوس بلانکوس قرار نگرفت.

دیدگاه‌ها