کد خبر : 1651863 | 05 آذر 1398 ساعت 16:06 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت زوج دفاعی پرسپولیس با اتفاقات ویژه

دو بازیکن خط دفاعی پرسپولیس بعد از اتفاقات عجیبی که این فصل پشت سر می‌گذارند بار دیگر به ترکیب اصلی رسیدند.

بازگشت زوج دفاعی پرسپولیس با اتفاقات ویژه

به گزارش “ورزش سه”، سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده که نقش پررنگی در موفقیت های فصول اخیر سرخپوشان داشته‌اند، طی فصل جاری شرایط متفاوتی را با کالدرون پشت سر می‌گذارند.

 

خلیل زاده که شرایط بهتری در ابتدای فصل در ترکیب داشت بعد از محرومیت و حضور در پست غیرتخصصی در آخرین بازی این تیم به نیمکت دوخته شد تا در پایان جدال با نفت مسجد سلیمان به سوژه ای برای انتقاد از کالدرون تبدیل شود.

 

سیدجلال حسینی نیز به عنوان کاپیتان بعد از چند بازی نیمکت نشینی به ترکیب اصلی برگشت و در آخرین جدال مقابل مسجدسلیمانی‌ها ضمن گرفتن چند فرصت از حریف، دو موقعیت جدی گلزنی نیز داشت که سوشا مکانی  را مانع از تحقق این هدف دید و نهایت با شکست بازی را پایان داد.

 

1434116

 

اکنون بار دیگر کالدرون در ترکیب خود با قرار دادن این زوج دفاعی به امید دستیابی به جواز صعود برابر نفت آبادان تیمش را هدایت خواهد کرد. سیدجلال حسینی در آخرین تقابل دو تیم که به لیگ برتر مربوط است اولین نیمکت نشینی فصل خود را تجربه کرده بود تا کنعانی زادگان در بازگشت به این تیم تک گل پیروزی بخش سرخپوشان را با چاشنی جشن گل یزله به نام خود کند.

 

خلیل زاده نیز بعد از نیمکت نشینی در بازی قبلی اینبار به ترکیب بازگشته و در پست دلخواهش به این امید به میدان رفته تا کالدرون را به توانایی هایش امیدوار و جایگاه خود را ثابت نگه دارد.

 

باید دید زوج موفق سرخپوشان همانند فصول گذشته این تیم را به نتیجه دلخواه خواهند رساند یا خیر.

دیدگاه‌ها