کد خبر : 1651876 | 05 آذر 1398 ساعت 16:56 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت کالدرون برابر آشفتگی پرسپولیس

دیدار دو تیم در شرایط نیمه اول را پشت سر می گذارد که شاگردان دراگان اسکوویچ فرصت های ایده آلی برای گلزنی از دست داده اند.

سکوت کالدرون برابر آشفتگی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان به هیچ نمی‌خواهد اتفاقات و شکست سنگین مقابل استقلال در آزادی بار دیگر برای آنها تکرار شود و بعد از گذشت دقایق ابتدایی بازی، فرصت های فوق العاده ای مقابل دروازه بیرانوند از دست داده اند.

 

سهل انگاری از سمت راست باعث شده تا نفت آبادان طی اواسط نیمه اول صاحب دو فرصت ایده آل گلزنی شود که یک بار برخورد به تیرک دروازه و دیگری هم با اختلافی ناچیز از تیرک عمودی راهی اوت شده است.

 

 

گابریل کالدرون که بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه ای خود بار دیگر روی نیمکت سرخپوشان و در منطقه فنی حاضر شده است، واکنشی به این آشفتگی در خط دفاعی خود نداشته و شجاع خلیل زاده و وحید امیری دو بازیکنی بودند که به شدت بعد از دو موقعیت خطرناک نفت آبادان برآشفته شدند و اعتراض خود را به دیگر بازیکنان اعلام کردند.

 

وحید امیری لحظاتی بعد از دومین موقعیت ایده آل نفت آبادان تا نزدیکی محوطه جریمه خودی آمد و از بازیکنان خواست با تمرکز بیشتری پاس دهند و از شکل دادن موقعیت برای حریف خودداری کنند. این بازیکن ملی پوش در ادامه با حضور در میانه میدان نیز از عبدی خواست جاگیری بهتری برای اینکه موقعیت پاس دادن بازیکن خودی شکل گیرد داشته باشد.

دیدگاه‌ها