کد خبر : 1651942 | 05 آذر 1398 ساعت 21:30 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

اندی رابرتسون: ناپولی سرمربی بزرگی دارد

اندی رابرتسون، مدافع جوان لیورپول امیدوار است برای اولین بار کار این تیم به بازی آخر نکشد.

اندی رابرتسون: ناپولی سرمربی بزرگی دارد

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول می تواند با کسب پیروزی در بازی فردا شب مقابل ناپولی، در یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی صعود خود را به دور حذفی نهایی کند. اندی رابرتسون در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار ابراز امیدواری کرد این اتفاق برای اولین بار از زمان انتقال او به لیورپول رخ داده و کار به بازی آخر نکشد.

 

اندی رابرتسون گفت: "ناپولی سرمربی بسیار خوبی در اختیار دارد و آنها سبک بازی خوبی ارائه داده و از نظر تاکتیکی قدرتمند هستند. ناپولی بازیکنان بزرگی در ترکیب دارد و به همین دلیل بازی های ما مقابل این تیم همیشه نزدیک بوده، اما ما می دانیم که می توانیم برای تیمی مشکل ایجاد کنیم و اگر فردا شب با تمام توان در میدان حاضر شویم این اتفاق رخ خواهد داد.

 

1454083

 

ناپولی نیز با دیگر رقبا متفاوت نیست و اگر ما در روز خوب خود باشیم می توانیم آنها را مغلوب کنیم. امیدواریم بتوانیم عملکردی داشته باشیم که به آن افتخار کنیم. ما می خواهیم این سه امتیاز را کسب کنیم زیرا می دانیم چه چیزی در معرض خطر است و می دانیم اگر سه امتیاز را کسب کنیم چه اتفاقی می افتد.

 

تمام هدف ما کسب پیروزی در بازی فردا شب و نهایی کردن صعود لیورپول است و به این فکر نمی کنیم که در صورت کسب سه امتیاز بازی مقابل سالزبورگ دیگر تشریفاتی خواهد بود. از زمانیکه من بازیکن لیورپول بوده ام تا به حال ما یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی موفق به صعود نشده ایم و فردا شب می خواهیم این کار را انجام دهیم. همیشه کار لیورپول به بازی آخر کشیده و اگر بتوانیم در بازی مقابل ناپولی این روند را تغییر دهیم باعث رضایت ما خواهد شد."

دیدگاه‌ها