کد خبر : 1651956 | 05 آذر 1398 ساعت 22:22 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

دی فرای: بازی کردن مقابل مسی و سوارز دشوار است

استفان دی فرای، مدافع هلندی اینتر تاکید کرد این تیم اخیرا پیشرفت زیادی داشته است.

دی فرای: بازی کردن مقابل مسی و سوارز دشوار است


به گزارش "ورزش سه"، اینتر با کسب تنها چهار امتیاز از چهار بازی ابتدایی خود شانس چندانی برای راهیابی به دور بعدی لیگ قهرمانان ندارد. نراتزوری فردا شب در دیداری تعیین کننده در پراگ مهمان اسلاویا خواهد بود و استفان دی فرای با حضور در نشست خبری پیش از این دیدار، مدعی شد بازی کردن در لیگ قهرمانان بسیار دشوار است.

 

1439690

 

استفان دی فرای گفت: "زمان زیادی از فصل جاری باقی مانده و شرایط خوب است. بازی های زیادی پیش روی ما وجود دارد و من دلیلی برای به گذشته نگاه کردن نمی بینم و نگاه من رو به آینده است. من سال ها در ایتالیا بازی کرده ام و رقبا یکدیگر را به خوبی می شناسند، اما اسلاویا رقیبی است که ما چیزی از آنها نمی دانیم. آنها با روشی متفاوت و مبتنی بر قدرت جسمانی بازی کرده و دوندگی زیادی دارند. اما ما نیز خیلی پیشرفت کرده ایم و برای بازی فردا آماده هستیم.

 

ما در خانه مقابل دورتموند موفق به کسب پیروزی شدیم، اما حالا شرایط به شکلی رقم خورده که آن بازی دیگر مهم نیست. البته طبیعی است بهترین تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و قطعا بازی کردن در مقابل امثال لیونل مسی و لوییس سوارز دشوارتر است. در لیگ قهرمانان تیم هایی شرکت می کنند که می دانند چگونه پیروز شده و به دشواری مغلوب شوند. اسلاویا نیز تیمی اینگونه بود اما ما نیز پیشرفت کرده ایم."

دیدگاه‌ها